Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da drama som "ohmigosh! så du kompissen min klina med henne eller?" greier, ikke Hotell Cæsar osv.

Er ikke det det er da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ikke iscensatt" og "ikke har et manus" er to forskjellige ting. :p

Liker du Big Brother? Det er jo iscenesatt, liksom, men har ikke noe manus eller spesiell handling.

Skrevet

Subsys har vært så frekke å sende meg faktura til tross for at jeg har sagt opp abonnementet mitt på domene og webhotell der. Har sendt mail til dem nå, så burde ordne seg. Men slikt er alltid noe drit. Å få regninger man egentlig ikke skulle fått altså. ^^

Skrevet
Subsys har vært så frekke å sende meg faktura til tross for at jeg har sagt opp abonnementet mitt på domene og webhotell der. Har sendt mail til dem nå, så burde ordne seg. Men slikt er alltid noe drit. Å få regninger man egentlig ikke skulle fått altså. ^^

Second that.

*forbanne fiskeolje*

Skrevet

Et lite spørsmål:

Jeg skal til trondheim med UKM den 20 juni. Problemet er at jeg reiser alene og jeg kjenner ingen av de andre som er med så jeg lurer på om det finnes noen forumbrukere som skal der sånn at jeg slipper og være alene.

Oppsumert: Skal noen på UKM i trondheim den 20-25(?) juni?

Skrevet
Han er nerd. Men han har allerede et skamdyrt armbåndsur, så tror ikke helt binærklokke kommer til å danke det ut.

Det har NgZ også. Det er gøy å bare ha det, vil jeg tro. Jeg blir ikke sur om han ikke bruker det, liksom. Nå har han jo ikke fått det enda, da. Treig? Neiiiiida. xD

Skrevet
Njaa. Jeg vil egentlig heller gi han noe annet, egentlig.

Jada. Det var ikke ment seriøst. Greit å gi noe de ønsker seg.

Skrevet

Problemet er heller at han er akkurat som meg. Hvis han ønsker seg noe, kjøper han det selv. 8D

Eller glemmer hva det var, slik at ingen andre får kjøpt det heller. ><

Skrevet (endret)

Og da var problemet med Subsys ordnet. De har glimrende kundeservice må jeg få si. Fikk svar på mail etter bare noen timer. Men men. Jeg lurer på om det finnes noen forumbrukere i Bergen som er med på en aldri så liten fjelltur. ^^

Endret av Snorre
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...