Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God Morgen dere^^,

Har vært oppe i godt over en time alt jeg, litt småhyper nå :p men bare til kroppen min skjønner at jeg har tatt en zyrtec og jeg blir helt sløvO_o

Sløv av Zyrtec? Det har jeg ikke lagt merke til. Mulig jeg er sløv nok fra før :p

Skrevet

*gnikke og gnus seg i øya*

Ser ut til at det kan bli en rolig dag. Koseklumpen min har vært våken i hele natt så det blir nok ei rolig vakt.

Hadde satt meg opp på tidlig i dag så en kunne ha muligheten for å ta seg en tur ut senere i kveld men jeg vet da faen om en har lyst..frister ikke akkurat så jævlig at det gjør noe.

Skrevet

Gooood morgen. Da har Nie dradd seg opp av senga, og er så godt som ikke klar til å stikke på skolen om pittelitt. 8D

Åååh. Det er 16. mai i dag. Det kan bli mindre koselig å komme seg hjem i kveld, ja. 8D

Skrevet

Mja. Kommer vel litt ann på. 8D

Om man skal ha en helt vanlig dag, så blir det vel mindre moro å reise hjem igjen, og oppdage at det er russ overalt. 8D

Skrevet
Gooood morgen. Da har Nie dradd seg opp av senga, og er så godt som ikke klar til å stikke på skolen om pittelitt. 8D

Åååh. Det er 16. mai i dag. Det kan bli mindre koselig å komme seg hjem i kveld, ja. 8D

Du får holde deg inne da :p

Skrevet
Du får holde deg inne da :p
Den slags skjer ikke. 8D

Har masse å gjøre i dag, nemlig. Dra Espen til tobakk Sørensen og WB, også opp til Eplefe. Kanke droppe det. 8D

Skrevet

Blir nok en helt vanlig dag på meg..tror ikke jeg orker å drive å styre på 17. heller. Skal på jobb uansett så da å drive å styre og stresse med finklær og se på tog...meeeeh..no thankyou.

Skrevet

Jeg har mine øyeblikk. Men bare noen få.

Sånn ellers til vanlig så er jeg stokk dum og treg som faen. Fatter ikke hvorfor folk stoler på meg i det hele tatt egentlig.

Skrevet

*gir en pute til Llandari*

B-real; Jeg tipper det har noe med at du er ganske stabil og (som min bestemor ville sagt det) rakrygga type. 8D

Skrevet

Ja, men billedlig talt. 8D

Som i at du ikke nødvendigvis kroker deg sammen om det kommer noe motgang, du bare tar tak i det og setter i gang. 8D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...