Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan har du det, Larzetøs?

Vondt. Og ikke kan jeg ta mer smertestillende i dag heller. Legen har allerede satt meg på maksdosen.

Skrevet
Vondt. Og ikke kan jeg ta mer smertestillende i dag heller. Legen har allerede satt meg på maksdosen.

Morfin, vennen :fun:

Selv mangler jeg en tastatur til den søte Ubuntu-maskinen min, donere anyone?

Skrevet (endret)
Morfin, vennen :fun:
Hadde jeg hatt morfin så hadde jeg da driti lang marsj i "maks tilrådelig døgndose"!

Det eneste som hadde skjedd om jeg oversteg det var at jeg blei rusa. Men med Arcoxia risikerer jeg hjerteattack om jeg er heldig.

Endret av L4r5
Skrevet
Nettet mitt er swå treigt på den stasjonære at jeg dobbeltposter flere minutter etterpå :confused:

Merker det, Hva gjør slasken på ellers? Har du vært slem gutt igjen i det siste? :p

Skrevet (endret)
Merker det, Hva gjør slasken på ellers? Har du vært slem gutt igjen i det siste? :p

Jeg er snill som vanelig, å ta hevn er ikke slemt gjort.

WTF?!

Endret av Mikkel Slask
Skrevet
Noen ganger er det faktisk veldig nødvendig. :yes:

Ja, for å få slutt på ting som ikke kan løses på andre måter. Og Lars, gjort noe særlig i det siste?

Skrevet
Ja, for å få slutt på ting som ikke kan løses på andre måter. Og Lars, gjort noe særlig i det siste?
Tatt røngten av henda og vært i møte med advokaten i dag. :)
Skrevet (endret)
Tatt røngten av henda og vært i møte med advokaten i dag. :)

Hva har skjedd med henda dine? Fappet for mye igjen?

Endret av Mikkel Slask
Skrevet
Hva har skjedd med henda dine? Fappet for mye igjen?
Har ikke skjedd noe. Jeg har av ukjent grunn vondt. Mulig det er revmatisme, men det er ikke fastslått enda så derav bildene.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...