Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hver gang jeg har fått en melding og svart på den, så blir telefonregninga 39 øre dyrere. Det er fakta! Mao koster det penger å få meldinger.
Selv om du har sånn chess-friends ting? oO

Liek whaaaat?

Ikke noe galt i den der :shrug:

Dog har vel sett bedre rumpe.

Min?
Ja?

Jeg har ikke sett din bakdel så jeg kan vel strengt tatt ikke uttale meg om det dessverre.

PIX??

8)

Skrevet
Selv om du har sånn chess-friends ting? oO

Liek whaaaat?

Ikke når jeg sender til chess-folk, da. :roll: Derfor fant jeg ut at det går an å skrive meldinger med deg allikevel. :p

Skrevet (endret)
Hva med å heller gå til anskaffelse av en skikkelig avatar?
Så kravstor da.

Men jau, er enig.

Ikke når jeg sender til chess-folk, da. :roll: Derfor fant jeg ut at det går an å skrive meldinger med deg allikevel. :p
Åååååja... :-P

Nora: Neeh..

Endret av b-real
Skrevet

Natta, Karoline. Sove fint.

Jeg er stuptrøtt, men våkner hver halvtime av å ikke få puste. Og nå tror jeg jeg har fått feber i tillegg. Drep meg. :|

Skrevet
Men jeg tror jeg legger meg. Dødstrett.

Så natta, folkens.

Natt natt, sov godt.

Undrer på om det har blitt stille nå så en kan ta kveld selv. Er ikke helt sikker på om at han har lagt seg eller ikke. Gaaah....

Skrevet
Nå fikk jeg en idé. Jeg skal skaffe meg MySpace :D Vet ikke hvordan jeg kom på det :ermm:

Ooh, please do :D

MySpace er elsk, kan sitte i timesvis og bare høre på random musikk derifra og kommentere og jabbe i vei med musikerne.

Eh heh ehh....

Også var det han da.

Hvem han? Søtingen?

Skrevet
Ooh, please do :D

MySpace er elsk, kan sitte i timesvis og bare høre på random musikk derifra og kommentere og jabbe i vei med musikerne.

Det gikk ikke :( Fikk ikke laget meg noen bruker, det kom bare at det var en feil...

Skrevet

Woha! Har ikke vært inne på MySpace-profilen min på evigheter :blink:

Skrevet

Hmm ... Kanskje like greit.

Pappa regga seg der og står oppført som singel, til tross for at jeg har påpekt det mange ganger :p

Flørter i vei med søte musikkjenter og diverse.

Vet ikke om jeg burde bry meg, bli flau eller noe. Han gjør det nok i dagliglivet så :p

Skrevet (endret)

Tips din mamma om det så blir det nok slutt på det.

edit: trenger vi å ta den diskusjonen? Virkelig?

Endret av b-real
Skrevet

Vel, du har ikke nevnt ham til meg, jeg bare leste at du skrev her i kafeen at du hadde sett en søt fyr :p

biril, det har jeg gjort så mange ganger, men hu sier det er greit så lenge han bare ser og snakker og ikke gjør noe mer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...