Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Skrevet
På konfirmasjonen min skal eg ha chicken tandoori, tikka masala og ein neve med anna indisk mat.

Biffsnadder, elgsteik, brunsaus, og et par mokasiner til alle som kommer.

Skrevet (endret)

Hallo? Har dere det fint i dag, på denne barmfagre fredagsaften?

Jaså ja. Så nå som Binko kommer skal vi lissom være STILLE, ja. GRRREIT DET!

EDIT: *Uuuhuhuuu*

Endret av Binko
Skrevet

Helvete så komplisert det er å ordne med bordplassering. "Piece of cake", tenkte jeg, helt til jeg oppdaget at min søster og onkel havnet helt feil. Endret jeg på det ble en annen plassering helt feil. ><

Skrevet
OKEI! Trur de ikkje eg ser kva de driv med!? Eg innrømmer det! Det er for pengane! De er sleipe!

Om det er noe jeg angrer på så er det at jeg konfirmerte meg kirkelig (uten at det ville vært så forferdelig mye bedre om jeg hadde gjort det borgelig) bare for pengenes skyld og fordi "alle de andre skulle jo". Min integritet fikk seg en aldri så liten smell, er jeg redd.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Var sol her i Namsos. Var ut å jogga *brag* i shorts og t-skjorte idag.

Skrevet

I det humøret jeg er i nå, er jeg ikke lenger i tvil, jeg vil bli skuespiller! :D

...og filme skuespill :wee:

Gikk jo aldeles strålende i dag og vi er kjempefornøyde, jeg er veldig sliten, men jeg vil bare bruke mer energi og spille mer teater!

Skrevet

Er skikkelig vårstemning her i Trondheim nå. Sol og finvær og de plantegreiene ute begynner å bli grønn og sånt. Bare eksamen som står for tur, så er det sommer! :)

Skrevet

Vår i på Helgeland også. Er fortsatt noe snø her og der, men det er bare søtt med noen naboer til hestehoven. :love:

Skrevet (endret)
Vår i på Helgeland også. Er fortsatt noe snø her og der, men det er bare søtt med noen naboer til hestehoven. :love:

Hvor høyt oppe bor du egentlig, som ennå har snø?

Endret av Skarstad
Skrevet
Hvor høyt oppe bor du egentlig, som ennå har snø?

Jeg trodde du var flink i norsk. "Noe snø her og der", sa jeg. Ligger ikke særlig høyt over havet, men det er innlandet, da. Litt annet enn Brønnøysund, etc.

Skrevet
Sant, sant. Dere har vel ikke et slikt et tropeparadis der oppe.

Det var da også noe å kalle den greia Brønnøysund er. Oo

Men kan ikke skryte på meg at Mosjøen og omegn er noe særlig pent, nei. Fagervika, derimot. :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...