Datasmurf Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Bah, stuptrett, men får ikke sove. Teiteste tanntorturist.
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 For I speak Of the beast That lives in all of us Unwelcome ones Your time has come Jeg elsker stemmen til James LaBrie
Essem Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg har hatt hele to tentamener denne uka Nei, tre var det... Eller? Norsk og engelsk. Men siden bokmål og nynorsk er samtidig teller det som to.
Kibs Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg elsker stemmen til James LaBrie Jeg elsker stemmen til Daniel Gildenlöw. Skal vi krangle? ^^
Addan Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg elsker stemmen til James LaBrie Jeg elsker stemmen til Daniel Gildenlöw. Skal vi krangle? ^^ Jeg vet hva jeg skal. jeg skal sove inn med stemmen til Paul Bruce Dickinson. God natt.
Skarstard Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jasså, skal vi snakke sangtekster nå? Ulver spiser dere alle. De ventede Tøsens Hiemkomst Hun vaer i mørck Skog faren vild Sneens Tepper hafde bredet sig hen Paa Stien hiem - hendes eeneste Ven Om hun bare kunde Følge Stiernernes Baner Ey hun skulde vildfare Blandt disse mørcke Graner
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Bruce Dickinson er en dårlig versjon av James LaBrie, basically.
Kibs Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg vet hva jeg skal. jeg skal sove inn med stemmen til Paul Bruce Dickinson. God natt. Han duger. ^^ Det gjør også Edu Falaschi (eller hvordan det nå staves), han i Iced Earth, Messiah Marcolin, og diverse.
Kibs Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jasså, skal vi snakke sangtekster nå? Ulver spiser dere alle. Vreid er ikke langt bak, du. No skal det være øve No kan de trampa godt På grava der du søve Men fred det har du fått I gravas tronge kjellar Er skamma ikkje kjent Dei tapre folkefeller Når neppe himmelen heller Med nordlands regiment No skal dei vere øve Ei grav blir trampa flat Men ingen ukjent søv der Ongen gløymt soldat Nei, han som måtte falla Har både bror og ven Skjønt stum så kan han kalla Skjønt død Gå framfor alle som enno er igjen
Skarstard Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Bruce Dickinson er en dårlig versjon av James LaBrie, basically. Enn om Dream Theater bare kunne laget mindre uutholdelig kjedelig musikk. Ble nærmest tvunget til å gå over til Liquid Tension Experiment, jeg.
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jasså, skal vi snakke sangtekster nå? Ulver spiser dere alle. Vreid er ikke langt bak, du. No skal det være øve No kan de trampa godt På grava der du søve Men fred det har du fått I gravas tronge kjellar Er skamma ikkje kjent Dei tapre folkefeller Når neppe himmelen heller Med nordlands regiment No skal dei vere øve Ei grav blir trampa flat Men ingen ukjent søv der Ongen gløymt soldat Nei, han som måtte falla Har både bror og ven Skjønt stum så kan han kalla Skjønt død Gå framfor alle som enno er igjen Øhm, prøv igjen. Endelig vart det helg har findressen klar og ei nyvaska skjort Her e inga tid å mest' om uka går seint så går helga alt for fort En dram innfor vesten. litt godlukt bakom øret slips og joggesko, og æ e kledd for alt slags føre Når røyken ligg tung og tett, pass dokk piker her kjæm kveldens mann Berre vent te æ har kommi i siget da ska dokk få sjå ka den her guten kan Men først må æ skål, og søng no'n ville sanga Når æ våkne i morra ska æ ha dressjakken på vranga Her bli det liv - RAI RAI når æ kjæm i varmen Åh! For et liv - RAI RAI når æ får skrudd på sjarmen Det bli liv - RAI RAI te langt utpå natta Æ lande itj med det første når æ endelig har tatt av Det tar litt tid å bli sjarmør Det e itj enkelt å vær spontan Da e det godt å ha styrkedråpa som itj regnes i prosenta, det går i oktan Så gjør klar på golvet, la musikken kling for no føle æ på mæ, det begynne å sving
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg liker Solefald, jeg. Beboere av Christiania, føl min angst! Himmeln den lave brenner et bål, men dere ser ikke opp Dere ser på meg med gråne fjes Aldri noensinne vil dere forstå! Beboere av Christiania, føl min angst! Jeg hever blikket mot den synkende himmels flammer Og dere ser, dere ser Dere ser mitt selvportrett i helvete
Herr Brun Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Bruce Dickinson er en dårlig versjon av James LaBrie, basically. Enn om Dream Theater bare kunne laget mindre uutholdelig kjedelig musikk. Ble nærmest tvunget til å gå over til Liquid Tension Experiment, jeg. Er du teit, mann? Kjedelig?
Eplefe Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Bruce Dickinson er en dårlig versjon av James LaBrie, basically. Enn om Dream Theater bare kunne laget mindre uutholdelig kjedelig musikk. Ble nærmest tvunget til å gå over til Liquid Tension Experiment, jeg. Er du teit, mann? Kjedelig? DT er kjedelig.
Kibs Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Øhm, prøv igjen. Endelig vart det helg har findressen klar og ei nyvaska skjort Her e inga tid å mest' om uka går seint så går helga alt for fort En dram innfor vesten. litt godlukt bakom øret slips og joggesko, og æ e kledd for alt slags føre Når røyken ligg tung og tett, pass dokk piker her kjæm kveldens mann Berre vent te æ har kommi i siget da ska dokk få sjå ka den her guten kan Men først må æ skål, og søng no'n ville sanga Når æ våkne i morra ska æ ha dressjakken på vranga Her bli det liv - RAI RAI når æ kjæm i varmen Åh! For et liv - RAI RAI når æ får skrudd på sjarmen Det bli liv - RAI RAI te langt utpå natta Æ lande itj med det første når æ endelig har tatt av Det tar litt tid å bli sjarmør Det e itj enkelt å vær spontan Da e det godt å ha styrkedråpa som itj regnes i prosenta, det går i oktan Så gjør klar på golvet, la musikken kling for no føle æ på mæ, det begynne å sving Du. Jeg mistet nettopp nesten all respekt for deg. Oo
Daniel Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 DT er kjedelig. Too true. Jeg kjøpte et DT-album for over et år siden, men jeg har fortsatt ikke hørt gjennom det.
Skarstard Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 (endret) Too true. Jeg kjøpte et DT-album for over et år siden, men jeg har fortsatt ikke hørt gjennom det. Der har du den. Images and Words er ikke så ille, da. Jeg tror jaggu meg det tok over tyve minutter før jeg gikk lei. Take the Time er faktisk direkte bra. Der har faktisk den godeste LaBrie bittelitt variasjon. Endret 23. april 2008 av Skarstad
Anbefalte innlegg