Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå var det mye fotballprat her. Noen som gleder seg til playoffs begynner å ta av over dammen nå? Hvem tror dere ender opp med å vinne i år? Jeg gjetter Lakers slår ut Rockets i kvartfinalen, og tar Celtics i finalen. Men det er mye som kan skje i år. Blir jævlig spennende.

Skrevet
Men nå var det mye fotballprat her. Noen som gleder seg til playoffs begynner å ta av over dammen nå? Hvem tror dere ender opp med å vinne i år? Jeg gjetter Lakers slår ut Rockets i kvartfinalen, og tar Celtics i finalen. Men det er mye som kan skje i år. Blir jævlig spennende.

Lakers med Kobe Bryant taper bare ikke.

Så vinner Manchester United Mesterligaen og alle blir fornøyde.

Skrevet (endret)
Hvor er Ø.B blitt av da? :ohmy:

Opptatt med å fylleringe meg midt på natta. x)

Søte Ø.B

:D Er her forsåvidt innimellom. Bare vært ælgsjuk i det siste..

Skarstad og Herrbrun. phhhhst! ^^

Endret av Ø.B.
Skrevet
Choices, choices. Jeg klarer visst bare ikke bestemme meg for hvilken avatar jeg skal bruke.

Den der var litt nice. Men har sett bedre fra deg. ^^

Skrevet

Faen altså. Jeg hater lyspærer som går. ^^

Plutselig plinger det i Check Control, og ei lyspære til nærlyset hadde gått. Totalnekt å kjøre rundt med kjørelys kun på en side, så jeg switchet over til park og spredere. Får da være grenser. :p

Skrevet

Du kan benytte tiden din til å sove for eksempel? Det å sove til en er uthvilt og kan stå opp av seg selv uten at vekkerklokka ringer. Herregud for en frihet :love:

Men du tenkte vel mer i de kreative baner vel?

Sup SurfingElite?

Skrevet

Men det gjør jeg så ofte. :p Og på dagen nå skjer det jo ingenting. Er bare for pent vær ute til at man kan sitte inne og se på TV/PC uten å dårlig selvfølelse.

Kom på TED.com som du hadde en post om her for en stund siden. Ser på noe der nå. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...