Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
jamen det er så mye enklere med kort hår :p ikkeno i veien osv.
Slikt noe venner man seg til, og om du lar det vokse mer så kan du bare legge det bort når det eri veien, mhm. =D

haha jeg vikke se ut som en hippie :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar meg også i å snu meg etter menn som er kledd som damer, men det er ikke fordi at jeg synes det er så sexy akkurat - snarere fordi at det er uvanlig og noe jeg ikke ser hver dag. :)

Skrevet

Vi har fått en ny nabo, som meg og mamma synes er DRIIIITHEIT. Han er liksom. 1.80-noe høy, ganske grei lengde på bukkseskjegget sitt og med langt hår som han går med i hestehale eller løst. Han eeeeer så pen. Han eeer så deilig. :dribble:

Skrevet (endret)
Det er meg.

----

Yaya, leke på ebay nå? Har funnet et par CD-er jeg har skummelt lyst på ^_^

Nei, det er det ikke. Han er mer mann enn deg. :]

EBAY :love:

Endret av Eplefe
Skrevet

Sannsynligvis så skjærer han hodet av pusekatter og drikker blodet deres når mørket strømmer på. :D Det er ikke utseendet som teller vet du Eplefe, det er det som sitter på innsiden, eller? Jeg vet det er en klisjé, men jeg mener det faktisk.

Skrevet

Syke mordere får et pluss i boken min. Det er som oftest de som er mest hengivne mot de som betyr noe. :love:

...Men uansett. Har snakket litt med fyren, han har knall musikksmak, er drithyggelig, og viser seg at jeg og samboeren hans har vært venner via vampirefreaks og gothic-forumene i flere år. Eier noe helt sinnsykt. De er dritkule, og vi skal spise is neste torsdag og gå tur med hunden. Jeg er visst den eneste de har sett i nabolaget med "skikkelig stil". Og samboeren hans har dritlyst på piercinger, men hun tør ikke, så jeg skal være med og holde henne i hånden mens hun tar sin første, og følge henne gjennom prosedyren.

Skrevet (endret)
Kos ^^

Minner meg på at jeg nå har penger og kan finne Silent Shout, Hold Your Color og Discovery på vinyl for å kjøpe de i stedet for å bare drømme ^^

Kjøpte Silent Shout-vinylen på ebay for et par dager siden :wee:

Dagens kjøpeliste:

Depeche Mode - Speak & Spell

Depeche Mode - Construction Time Again

Depeche Mode - Some Great Reward

= 200 /m frakt fra Platekompaniet

Swordfish soundtrack 75 /m frakt

Trentemoller - The Last Resort 110 /m frakt

= 185 /m frakt fra Ebay

:love:

edit: sverdfisk, ikke sverdfis...

Endret av Hilde88
Skrevet
Fy faen, jeg er så glaad. Hovefestivalen i år blir så braaaa. :love:

Det er bare pga jeg skal dit :)

Igår brant jeg av alt av hår jeg hadde på handa og fingrene.. Det var kult.

Skrevet

Hmm. Kanskje jeg skulle handle fra ebay i stedet for platesjapper.

For øyeblikket har jeg The Knife - Silent Shout og Daft Punk - Discovery for 200 spenn.

Eple, hva er en Pink Floyd-kjole? :p

Skrevet
Hmm. Kanskje jeg skulle handle fra ebay i stedet for platesjapper.

For øyeblikket har jeg The Knife - Silent Shout og Daft Punk - Discovery for 200 spenn.

Eple, hva er en Pink Floyd-kjole? :p

Øhm. En sommerkjole som er sydd sammen av tøystykker med pink floyd-cover på?
Skrevet (endret)

Blargarghgatargh!!

Fikk ikke lov av mamma og pappa å kjøpe Yamaha R1.

Så da blir det en slik:

1855365-bilde1-ktm004.jpg

Edit: Jeg lukter godt idag.. Ikke det at jeg pleier å lukte vondt, men jeg har ikke på meg noe parfyme eller deo eller noe.. Glemte det helt i farta, forsov meg litt idag :p Men jeg lukter kjempe godt!! :D

Endret av Den store P
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...