Espen pai Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ooooh! Du var rett og slett råsexy. Vil du komme og ha sextreff med meg? Kan jeg og bli med? Vær så snill! Vær så snill!
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 En eske salte bjørner til den første som kommer og henger opp klesvasken min! Det der er nesten verd en eske salte bjørner, men... NEH! Gjør det sjøl!
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 En eske salte bjørner til den første som kommer og henger opp klesvasken min! Be right there! ... Hvor bor du?
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Kan jeg og bli med? Vær så snill! Vær så snill!Så klart. Men jeg skal gå først. Du kan ta bilder mens jeg holder på.
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Så klart. Men jeg skal gå først. Du kan ta bilder mens jeg holder på. Kan jeg filme?
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Så klart. Men jeg skal gå først. Du kan ta bilder mens jeg holder på.Helt greit, men ikke slit ho ut da... kos med motsdand
Catkin Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ooooh! Du var rett og slett råsexy. Vil du komme og ha sextreff med meg? Kan jeg og bli med? Vær så snill! Vær så snill! Svikere >: ( .
Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Nie, du bor ikke på Fedje, gjør du vel? Nja, kommer ann på. Mine foreldre bor der, jeg er foreløpig flyttet hjemmefra, og min største frykt er å måtte flytte hjem igjen til neste år. x) Jeg og Eplefe sitter på burgerking. =D
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Nie, du bor ikke på Fedje, gjør du vel? Nja, kommer ann på. Mine foreldre bor der, jeg er foreløpig flyttet hjemmefra, og min største frykt er å måtte flytte hjem igjen til neste år. x) Jeg og Eplefe sitter på burgerking. =D Hvor ligger Fedje egentlig? Aldri hørt om stedet
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Kan jeg filme? Nei. Dette er noe for voksne menn. Helt greit, men ikke slit ho ut da... kos med motsdand Kan ikke love noe. Svikere >: ( .Du kan bli med å misbr... eh,gi hilde glede, du også. Endret 13. april 2008 av L4r5
Catkin Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Bli med? PØH. Jeg skal ha alt for meg selv. Så skal jeg voldta dere etterpå. Og slå dere med en fjernkontroll. Yep yep..
MrBjoern Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hvor ligger Fedje egentlig? Aldri hørt om stedet Fæjje ligger ca 3 timer unna bergen, om man reiser kollektivt Er en bitte liten øy, som ingen egentlig trives på.
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Kan jeg filme? Nei. Dette er noe for voksne menn. Søren.. JEG ER LOVLIG!
Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hvor ligger Fedje egentlig? Aldri hørt om stedet Svært få som ikke følger aktivt med på nyhetene har det gitt. Eventuelt er aktive innen miljø og den slags. Fedje er norges vestligste øy, ligger helt vest og helt nord i hordaland. Hatt noen oljeulykker og lignende rundt her, gitt. \o/
Nie Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Fæjje ligger ca 3 timer unna bergen, om man reiser kollektivt Er en bitte liten øy, som ingen egentlig trives på. 1) Uttales FEIJE! 2) Joda. Det er noen gamle folk og noen unge tullinger som trives. De vet bare ikke bedre. 3) Åja. Jeg også trives, når jeg drar med meg koselige folk og det er bra vær. =D
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Svært få som ikke følger aktivt med på nyhetene har det gitt. Eventuelt er aktive innen miljø og den slags. Fedje er norges vestligste øy, ligger helt vest og helt nord i hordaland. Hatt noen oljeulykker og lignende rundt her, gitt. \o/ Det var den drømmen om og... *Host*
Catkin Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Og Espen! Du må vite at jeg ikke var like slem med deg som jeg var med L4r5 =D.
MrBjoern Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 1) Uttales FEIJE!2) Joda. Det er noen gamle folk og noen unge tullinger som trives. De vet bare ikke bedre. 3) Åja. Jeg også trives, når jeg drar med meg koselige folk og det er bra vær. =D Fæije da >< (ja, jeg gjør det på trass) Og... I trivelige mennesker så mener du becca, eh? Hils hun fra meg, btw ^^
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Fæjje ligger ca 3 timer unna bergen, om man reiser kollektivt Er en bitte liten øy, som ingen egentlig trives på. Har du utgiftene til turen?
Anbefalte innlegg