Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En eske salte bjørner til den første som kommer og henger opp klesvasken min!

Det der er nesten verd en eske salte bjørner, men... NEH!

Gjør det sjøl!

Skrevet
En eske salte bjørner til den første som kommer og henger opp klesvasken min!

Be right there!

...

Hvor bor du?

Skrevet
Nie, du bor ikke på Fedje, gjør du vel?

Nja, kommer ann på.

Mine foreldre bor der, jeg er foreløpig flyttet hjemmefra, og min største frykt er å måtte flytte hjem igjen til neste år. x)

Jeg og Eplefe sitter på burgerking. =D

Skrevet
Nie, du bor ikke på Fedje, gjør du vel?

Nja, kommer ann på.

Mine foreldre bor der, jeg er foreløpig flyttet hjemmefra, og min største frykt er å måtte flytte hjem igjen til neste år. x)

Jeg og Eplefe sitter på burgerking. =D

Hvor ligger Fedje egentlig?

Aldri hørt om stedet :p

Skrevet (endret)
Kan jeg filme? :dribble:
Nei. Dette er noe for voksne menn.

Helt greit, men ikke slit ho ut da... kos med motsdand ;)
Kan ikke love noe.

Svikere >: ( .
Du kan bli med å misbr... eh,gi hilde glede, du også. :) Endret av L4r5
Skrevet

Fæjje ligger ca 3 timer unna bergen, om man reiser kollektivt :) Er en bitte liten øy, som ingen egentlig trives på. :wee:

Skrevet

Svært få som ikke følger aktivt med på nyhetene har det gitt. Eventuelt er aktive innen miljø og den slags. Fedje er norges vestligste øy, ligger helt vest og helt nord i hordaland. Hatt noen oljeulykker og lignende rundt her, gitt. \o/

Skrevet
Fæjje ligger ca 3 timer unna bergen, om man reiser kollektivt :) Er en bitte liten øy, som ingen egentlig trives på. :wee:

1) Uttales FEIJE!

2) Joda. Det er noen gamle folk og noen unge tullinger som trives. De vet bare ikke bedre.

3) Åja. Jeg også trives, når jeg drar med meg koselige folk og det er bra vær. =D

Skrevet
Svært få som ikke følger aktivt med på nyhetene har det gitt. Eventuelt er aktive innen miljø og den slags. Fedje er norges vestligste øy, ligger helt vest og helt nord i hordaland. Hatt noen oljeulykker og lignende rundt her, gitt. \o/

Det var den drømmen om og...

*Host*

Skrevet
1) Uttales FEIJE!

2) Joda. Det er noen gamle folk og noen unge tullinger som trives. De vet bare ikke bedre.

3) Åja. Jeg også trives, når jeg drar med meg koselige folk og det er bra vær. =D

Fæije da >< (ja, jeg gjør det på trass)

Og... I trivelige mennesker så mener du becca, eh? Hils hun fra meg, btw ^^

Skrevet

Har du utgiftene til turen? :grin:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...