Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er på et storsenter og driver med lyd og bilde i forbindelse med "Østfoldmesterskap Helsearbeiderfaget 2008". Sitter haugevis med elever bak meg x)
Da har du som oppdrag å vise noe sjokkerende til de ala to jenter en kopp eller lignende :wee:

j/k

Å gud, JA :D

Er sikkert et par hundre mennesker bak meg. Synes de fortjener ihvertfall en goatse i løpet av dagen =)

mkaj! trodde du muligens var hun ene som løp rundt der et par dager og var supermenneske :p

Blondia som slo fingern sin?

Ja, var hun jeg kom på. Var det fungeren hun slo? Trodde det var mer hele hånda, jeg. Men ja, it's a long time ago.

Gjest Slettet+312
Skrevet

Eller sett på scrubs... xD

scrubs-seing forkledd som tegning<3

Skrevet
Ja, var hun jeg kom på. Var det fungeren hun slo? Trodde det var mer hele hånda, jeg. Men ja, it's a long time ago.

Tror ho fikk en smell i fingeren under en konkurranse ellerno. Blei så mye styr utav det fordi noen mente hun ikke var istand til å fortsette å være chief med vond finger. Så blei møter og stress, men ho fikk masa seg tilbake igjen. Bra det, så hadde vi i info ei bra stuss å se på :whistle:

Husker ikke navnet hennes i farta, men årleit var ho og hadde et hælvetes mange msn-kontakter og cammet på dagen og natta lang ^^

Skrevet

Bah! Hvorfor i all verden skal det ta så lang tid å overføre penger mellom to banker? Det er tross alt bare data som skal flyttes, ikke gullbarrer. :wallbash:

WTB mat!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

*skru av pc og gå tilbake på jobb*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...