b-real Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 kan ringe deg jeg har jo nr ditt allerede Liek whaaat? Har ikke gitt ut nummeret mitt til skumle sørlandsmenn =(
j-- Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Er på et storsenter og driver med lyd og bilde i forbindelse med "Østfoldmesterskap Helsearbeiderfaget 2008". Sitter haugevis med elever bak meg x)Da har du som oppdrag å vise noe sjokkerende til de ala to jenter en kopp eller lignende j/k Å gud, JA Er sikkert et par hundre mennesker bak meg. Synes de fortjener ihvertfall en goatse i løpet av dagen =) mkaj! trodde du muligens var hun ene som løp rundt der et par dager og var supermenneske Blondia som slo fingern sin? Ja, var hun jeg kom på. Var det fungeren hun slo? Trodde det var mer hele hånda, jeg. Men ja, it's a long time ago.
b-real Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ja det var det jeg også mente clvn Når en først har ansvaret for noe slikt så må en da underholde massene littegranne
b-real Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Au...skemme kollegaer som stikker meg med nåler fordi at de kjeder seg .P Endret 9. april 2008 av b-real
Gjest Slettet+312 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Eller sett på scrubs... xD scrubs-seing forkledd som tegning<3
Demantios Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ja, var hun jeg kom på. Var det fungeren hun slo? Trodde det var mer hele hånda, jeg. Men ja, it's a long time ago. Tror ho fikk en smell i fingeren under en konkurranse ellerno. Blei så mye styr utav det fordi noen mente hun ikke var istand til å fortsette å være chief med vond finger. Så blei møter og stress, men ho fikk masa seg tilbake igjen. Bra det, så hadde vi i info ei bra stuss å se på Husker ikke navnet hennes i farta, men årleit var ho og hadde et hælvetes mange msn-kontakter og cammet på dagen og natta lang ^^
Sidious Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Da er man noenlunde våken. Jeg får vel se å hoppe i dusjen, dessuten må jeg pröve å få vaska noe klär i dag.
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 [Liek whaaat? Har ikke gitt ut nummeret mitt til skumle sørlandsmenn =( du har ikke gitt det ut nei... men jeg har mine metoder
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Bah. I dag må jeg få komt meg bort til mekanikeren min
Demantios Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 skal hilse fra ida til Clvn og biril bra for dem da
Llandari Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Bah! Hvorfor i all verden skal det ta så lang tid å overføre penger mellom to banker? Det er tross alt bare data som skal flyttes, ikke gullbarrer. WTB mat!
Anbefalte innlegg