Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Åh, jeg vil ha is. Når jeg får stipend, skal jeg kjøpe meg to liter Mövenpick Swiss Chocolate
Underpants Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Voldsomt så oppmerksomhetssyk du var i dag, da. Nei jeg ser bare masse folk som leser tråden og som ikke poster Åh. Dumme, dumme mennesker. HØRER DERE DET??? Dere er dumme!!!! Oh noes! I will emocut my self! :<
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 who the fuck are you? ... who the hell do you think? en i klassen din som du har film prosjekt med who the fuck are you? ... who the hell do you think? en i klassen din som du har film prosjekt med vel jeg skal til frisøren imorra, pluss at jeg har lovt å ta bussen med ei til åmot javel men tar ikke du insiativet til og få gjort ferdig filmen... da drar jeg deg ned vel..jeg kan ikke ha verre karakter enn det allerede er, dessuten kan du ikke ta æren for alt redigering
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Haha =D 93 årgangen er værre, bare så du vet det 93-årgangen greier i alle fall å bruke Ubuntu! Okey, ingen andre enn meg som jeg kjenner greier det. ha har et poeng. du klarte jo ikke finne ut hvordan man kunne søke opp andre internett
Terje92 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Når jeg offisielt har bare gått over til anime titting, skal jeg gå over til Ubuntu
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Priceless! If you know what im talking about . Mmm...is er snadder! Favoritten min er den med skogsbær. Den med sjokolade og banan er heller ikke så verst. Får aldri nok jeg Oo. Helt enig. Den er dritgod.
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 vel..jeg kan ikke ha verre karakter enn det allerede er, dessuten kan du ikke ta æren for alt redigering jeg kan det. men du kan gjøre noe med det: gjøre noe men jeg tar ikke denne diskusjonen her.
Addan Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Voldsomt så oppmerksomhetssyk du var i dag, da. Nei jeg ser bare masse folk som leser tråden og som ikke poster Åh. Dumme, dumme mennesker. HØRER DERE DET??? Dere er dumme!!!! Oh noes! I will emocut my self! :< Shhh ! Tenk hvis det sitter emoer å leser det der også blir du så lei seg at de går å emokutter seg ! I såfall... Hi5 ! Endret 8. april 2008 av Addan
henbruas Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 93-årgangen greier i alle fall å bruke Ubuntu!Der har du feilen. Det skal ikke være noe man må "greie" Folk har slitt så mye med å greie Windows, at de får problemer med andre ting. Der har vi forklaringen.
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 vel..jeg kan ikke ha verre karakter enn det allerede er, dessuten kan du ikke ta æren for alt redigering jeg kan det. men du kan gjøre noe med det: gjøre noe men jeg tar ikke denne diskusjonen her. hahahahahahaha
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 jeg kan det.men du kan gjøre noe med det: gjøre noe men jeg tar ikke denne diskusjonen her. Endelig klarte du og fjerne quotene over jo
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 det hadde ikke eksistert no film viss ikke du hadde fått de videokassettene som JEG eier
Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Må være slitsomt å gjøre akkurat de samme tingene om og om igjen hver dag.
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 det hadde ikke eksistert no film viss ikke du hadde fått de videokassettene som JEG eier de kassttene du eier... sant det... synd jeg har 20 kasetter hjemme
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 du klarte jo ikke finne ut hvordan man kunne søke opp andre internett du klarte jo ikke finne ut hvordan man kunne søke opp andre internett Det er bare ett ekte internett!!! De andre er piratkopier og finnes i piratbukta
Sameboe Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Sindre og Kenneth, ta det der på PM, ingen er intresert i å lese det her
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 det hadde ikke eksistert no film viss ikke du hadde fått de videokassettene som JEG eier de kassttene du eier... sant det... synd jeg har 20 kasetter hjemme Jeg er ikke bekymra for karrakteren, min ligger allerede på 1. Det er bare du som har alt å tape
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 jeg kan det.men du kan gjøre noe med det: gjøre noe men jeg tar ikke denne diskusjonen her. Endelig klarte du og fjerne quotene over jo den smådårlige quotingen hans måtte ta slutt et sted
Anbefalte innlegg