Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Meg eller de?De selvsagt... Rundt 60 liker jeg de, de har så god å varm snorking, minner meg om bestefar da han levde og jeg overnattet hos han, han lå om natten og holdt rundt meg, vi koste oss så Jeg elsket det gamle rynkete mannen!!
b-real Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 En forbedret versjon av "9 to 5" sangen... *Sleaping 4 to 8! what i way to make a living....* Trodde vi skulle få høre noe spennende jo =(E e fra ændal, mi liå å jør ting på vår egen måde.Kjedelig måte må jeg si "Jeg er ikke våt, det er utflod"O'RLY? How ya doooin?
Nie Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Nei men så ikke sammenligne deg selv med en sau da Jamen, jeg er en sau, jo. En grønn en.
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Kjedelig måte må jeg si E vet, arendal suger, men ikke like mye som en støvsuger... det hadde.. det ville.. nei.. bare.. altfor mye.
Catkin Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Så den her på forumet et sted. Klarer ikke glemme det altså XD. Priceless!
b-real Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Rundt 60 liker jeg de, de har så god å varm snorking, minner meg om bestefar da han levde og jeg overnattet hos han, han lå om natten og holdt rundt meg, vi koste oss så Jeg elsket det gamle rynkete mannen!! Kanskje begynne innenfor helsevesenet da?
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Så den her på forumet et sted. Klarer ikke glemme det altså XD. Priceless! Stakars fyr...
Espen pai Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Trodde vi skulle få høre noe spennende jo =( må begynne med noe som viser hvordan man har det, så kan jeg synge noe litt mer forførende neste gang
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Kanskje begynne innenfor helsevesenet da? No, I wanne be a racecar. Wroooooooooooooooooooom!
b-real Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Nei men så ikke sammenligne deg selv med en sau da Jamen, jeg er en sau, jo. En grønn en. "Den ekke kul, den e krønn"
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg stemmer for forumtreff med karaoke og usannsynlig store mengder alkohol. Uten sistnevnte så synger jeg ikke karaoke.
b-real Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg stemmer for forumtreff med karaoke og usannsynlig store mengder alkohol. Uten sistnevnte så synger jeg ikke karaoke. Stiller du med sengeplass så er jeg med.
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Stiller du med sengeplass så er jeg med. Jeg tar inn på hotell, fikk 21.000 igjen på skatten. GO DAWGY!! E må sove tror e... Tisse littt, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeess!
Espen pai Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg stemmer for forumtreff med karaoke og usannsynlig store mengder alkohol. Uten sistnevnte så synger jeg ikke karaoke. Stiller du med sengeplass så er jeg med. me2!
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg stemmer for forumtreff med karaoke og usannsynlig store mengder alkohol. Uten sistnevnte så synger jeg ikke karaoke. Stiller du med sengeplass så er jeg med. me2! Hadde det vært i nærheten av meg så hadde dere fått overnatta begge to, men forumtreffa pleier ikke være her.
Espen pai Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hadde det vært i nærheten av meg så hadde dere fått overnatta begge to, men forumtreffa pleier ikke være her. hadde jeg hatt madrasser nok, så kunne jeg sikkert fått til slumberparty i den gamle leiligheten
Den store P Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Natta STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT GLIS!!
Espen pai Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 *slettet totalt meningsløst spam-innlegg*hmm... Fant du ett som var værre enn resten?
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Synes egentlig du og biril burde ta turen hit i sommer, espen. Det er Postgirobygget på Wrightegaarden den 18. og 19. juli. Da blir det alltid liv laga i langesund.
Anbefalte innlegg