Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Meg eller de?
De selvsagt...

Rundt 60 liker jeg de, de har så god å varm snorking, minner meg om bestefar da han levde og jeg overnattet hos han, han lå om natten og holdt rundt meg, vi koste oss så :love:

Jeg elsket det gamle rynkete mannen!! :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En forbedret versjon av "9 to 5" sangen...

*Sleaping 4 to 8! what i way to make a living....*

Trodde vi skulle få høre noe spennende jo =(
E e fra ændal, mi liå å jør ting på vår egen måde.
Kjedelig måte må jeg si :p
"Jeg er ikke våt, det er utflod"
O'RLY?

How ya doooin? :wee:

Skrevet
Rundt 60 liker jeg de, de har så god å varm snorking, minner meg om bestefar da han levde og jeg overnattet hos han, han lå om natten og holdt rundt meg, vi koste oss så :love:

Jeg elsket det gamle rynkete mannen!! :cry:

Kanskje begynne innenfor helsevesenet da?
Skrevet
Trodde vi skulle få høre noe spennende jo =(

må begynne med noe som viser hvordan man har det, så kan jeg synge noe litt mer forførende neste gang ;)

Skrevet
Jeg stemmer for forumtreff med karaoke og usannsynlig store mengder alkohol. Uten sistnevnte så synger jeg ikke karaoke. :p
Stiller du med sengeplass så er jeg med.
Skrevet

Jeg tar inn på hotell, fikk 21.000 igjen på skatten.

GO DAWGY!!

E må sove tror e... Tisse littt, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeess!

Skrevet
Jeg stemmer for forumtreff med karaoke og usannsynlig store mengder alkohol. Uten sistnevnte så synger jeg ikke karaoke. :p

me2!
Skrevet

me2!

Hadde det vært i nærheten av meg så hadde dere fått overnatta begge to, men forumtreffa pleier ikke være her. :(

Skrevet
Hadde det vært i nærheten av meg så hadde dere fått overnatta begge to, men forumtreffa pleier ikke være her. :(

hadde jeg hatt madrasser nok, så kunne jeg sikkert fått til slumberparty i den gamle leiligheten :(

Skrevet

Natta :D

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT GLIS!! :D

Skrevet

Synes egentlig du og biril burde ta turen hit i sommer, espen. Det er Postgirobygget på Wrightegaarden den 18. og 19. juli. Da blir det alltid liv laga i langesund.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...