Espen pai Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Overflødig er vel den riktigste oversettelsen her. Men om vi snakker om nettverksredundanse så er det noe helt annet.Forstår fremdeles ikke hva han vil frem til da... *føle seg dum* Riot: du må vente noen dager da... har ikke penger til bensin
Skarstard Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Overflødig er vel den riktigste oversettelsen her. Men om vi snakker om nettverksredundanse så er det noe helt annet. Sier du det? redundans redund|an's -en (fra lat.) overflod, overflødighet, særlig at det i språklig I will never slip or stumble I'm a soldier, These shoulders hold up so much, they won't budge, I'll never fall or fold up I'm a soldier, Even if my collar bones crush or crumble, I will never stumble Endret 7. april 2008 av Skarstad
Espen pai Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hey, jeg er da fortsatt her! Du har igrunnen overlevd endel når jeg tenker meg om...
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Sier du det? Jepp det sier jeg. For snakker vi nettverk så er det en metode for å forhindre at lag 1-feil tar ned nettet. edit: Men det er korrekt at det er basert på overflødighetsprinsippet, ja. Endret 7. april 2008 av L4r5
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 @Datasmurf:Da kan du ta enda en tur ut OG skrive liste over hva du skal gjøre så du husker det. imorgentidlig sharp. KLÆR PÅ OG UT i ute. Må vel det. Hvem vet, kanskje jeg kommer meg på skolen også Jojo. Det er en annen sak. Samt litt for mye ting jeg ikke trengte, og glemte et par ting som jeg virkelig trengte. De overlever du uten. Jeg kan godt tvinge deg av gårde i morgen og. Gjør det, da er jeg sikker på at jeg kommer meg ut ^^ Ingen andre personer i min vennekrets bruker diskusjon.no har jeg funnet ut Er vel en god ting, vil jeg tro. Flere av vennene mine har brukere her, men de holder seg for det meste i hardware og programmerings-delene av forumet. Evt. kultur-delen og spammer filmquizzene.
Piratpjokken Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hovedforskjellen mellom her og SO er at det er en klikk med folk som gjør alt de kan for å jage vekk nykommere. Da blir det bare de 5-6-7 folka som snakker her. De bryter ned nykommerne ved å plukke fra hverandre alt de skriver, kjefter og smeller. Da stikker de bare igjen, og tilslutt er det bare hardcore-folka igjen. Mao lite å snakke om. Noen blir veldig territoriale her. Hey, jeg er da fortsatt her! Det var litt merklig... Jeg er her også fortsatt.. *gjemme seg bort* Nei, om det er sant det så står der oppe er jeg den personen som er minst sannsynlig at jeg skulle være her
K.. Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Må vel det. Hvem vet, kanskje jeg kommer meg på skolen også Ja det synes jeg og. Skole er viktig.
Daniel Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja det synes jeg og. Skole er viktig. Æææææ, hva skal jeg søke på? o:
Espen pai Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hovedforskjellen mellom her og SO er at det er en klikk med folk som gjør alt de kan for å jage vekk nykommere. Da blir det bare de 5-6-7 folka som snakker her. De bryter ned nykommerne ved å plukke fra hverandre alt de skriver, kjefter og smeller. Da stikker de bare igjen, og tilslutt er det bare hardcore-folka igjen. Mao lite å snakke om. Noen blir veldig territoriale her. Synes egentlig det blir litt feil... Om folk er hyggelige, og leser førsteposten, så hjelper det en god del, mens mange som ikke viser respekt til de andre som er her, og er frekke, så blir de fort plukket fra hverandre.... mange som har blitt godt tatt imot her også mener jeg og huske
Skarstard Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) NTNU. <3 Han mente linje, da, dummen! Til NTNU skal jo alle realister. Endret 7. april 2008 av Skarstad
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja det synes jeg og. Skole er viktig. Æææææ, hva skal jeg søke på? o: HiNT Steinkjer Knut Erik, men vi har ikke undervisning. Og resten av gruppa er syke og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre alene
K.. Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Til NTNU skal jo alle realister.So I will see you there? Knut Erik, men vi har ikke undervisning.Og resten av gruppa er syke og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre alene Selvstudium. Dra opp bøkene og les. \o/ Sikkert snart eksamen, yes?
Shikaru Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Skjer her i gården da? I morra har jeg bare gym hele dagen! :D
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Har ikke bøker Og eksamene var jeg ferdig med første uka i mars ^^
Daniel Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Æææææ, hva skal jeg søke på? o:NTNU. <3 Men hvilken linje? D:
K.. Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Har ikke bøker Og eksamene var jeg ferdig med første uka i mars ^^ Akkurat. Så du HAR ikke skole nå? At all? Daniel: Hvilket realfag liker du best? Endret 7. april 2008 av Knut Erik
Daniel Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Må jeg velge ett?! D: Fysikk og matte. Endret 7. april 2008 av Daniel
Piratpjokken Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja det synes jeg og. Skole er viktig. Æææææ, hva skal jeg søke på? o: HiNT Steinkjer Knut Erik, men vi har ikke undervisning. Og resten av gruppa er syke og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre alene Jeg elsker sanne som det der Hadde en slik en for en måned eller to siden.. Utrolig unødvendig av gruppen å ikke møte opp dagen før vi skal legge frem prosjektet!
Skarstard Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 So I will see you there? Veeel, selv har jeg planer om å chill'n på Dragvoll, sammen med de andre ubrukelig humanistene.
Anbefalte innlegg