Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva er grunnen til att dere sitter her på forumet i dag da?

Lunsj. Time om 2 minutter, og da er det farvel, DNFK.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
hva er grunnen til att dere sitter her på forumet i dag da?

At jeg er avhengig av dette stedet... :(

Skrevet
uff da.. du er ikke den eneste... blir ett helvete og komme tilbake på jobb igjen :S

Har dere ikke internett på jobben? Jeg mener. Jeg har venner som jobber som telefonselgere. De sitter som oftest på msn og sånn samtidig, og bare multitasker. :wee:

Skrevet

Har dere ikke internett på jobben? Jeg mener. Jeg har venner som jobber som telefonselgere. De sitter som oftest på msn og sånn samtidig, og bare multitasker. :wee:

Samme som meg. Bortsett fra at jeg ikke sitter på msn og ikke er telefonselger :)

Skrevet
uff da.. du er ikke den eneste... blir ett helvete og komme tilbake på jobb igjen :S

har internett og forum ja... bare ikke msn :p så burde jo gå strålende :D

Skrevet
Jeg jobber som telefonselger for Nor Vital, Eurovita og Science for Life, jeg har ikke tilgang til internett.

men du har heller ikke bruk for det... :p

jeg trenger det for og sammenligne priser :)

Det er ganske slitsomt å jobbe som telefonselger, ikke akkurat noe jeg kunne tenkt meg å prøve igjen ihvertfall :)

synes det er ganske greit jeg :) sitte på en stol, beina på bordet, kaffe i hånda, og prate med folk... ser ikke problemet jeg :)

Skrevet
Det er ganske slitsomt å jobbe som telefonselger, ikke akkurat noe jeg kunne tenkt meg å prøve igjen ihvertfall :)

Er man under atten så har man ikke så mye valg, egentlig.. Det er litt kjipt. Er enten telefonselger eller jobbe på lager/i butikk.

Skrevet

Det er en helvetes jobb. Men jeg er herdet, jeg har snart jobbet der i to år nå.

Skrevet

JEg har, for første gang i mitt liv, blitt betatt av noen på TV. Sukk.

Ikke sånn "Oi. HAWT!" men sånn. Aww. Dette er urettferdig, jeg vil flytte til USA og finne henne.

Skrevet

Irriterende.

Jeg klarer ikke logge på forumet via mobilen.

Ergo er jeg avhengig av å komme på en PC, og det skjer jo aldri før 12 :(

Så fremt jeg ikke tar med laptopen på skolen og surfer, men da ender jeg stort sett med å spille WoW i stedet, og uten mus, gidder jeg ikke det heller så da blir jeg sittende å surfe pr0n via mobilen i stedet.

Og sånn går dagene. Teori er kjedelig og XHTML 1.0 strict er tungvindt og unødvendig når man har Transitional, men nei da, sistnevnte er fy-fy å bruke ifg. læreren ><

Skrevet

Skal det ikke funke nå? Da kunne vi jo like godt blitt hjemme fra jobb idag da

Sitat ansatt etter bios-update på serverene. Nede i 15 minutter. Ahh, sytete folk er et stress

Skrevet
JEg har, for første gang i mitt liv, blitt betatt av noen på TV. Sukk.

Ikke sånn "Oi. HAWT!" men sånn. Aww. Dette er urettferdig, jeg vil flytte til USA og finne henne.

dakar :( sikkert ikke like bra i virkeligheten som på tv :)

Skrevet
synes det er ganske greit jeg :) sitte på en stol, beina på bordet, kaffe i hånda, og prate med folk... ser ikke problemet jeg :)

Nja.. Tror ikke du har jobbet for telenor før :p

Er man under atten så har man ikke så mye valg, egentlig.. Det er litt kjipt. Er enten telefonselger eller jobbe på lager/i butikk.

Det er sant, men jeg er over og har et valg ;)

Det er en helvetes jobb. Men jeg er herdet, jeg har snart jobbet der i to år nå.

Såpass, det er jo ganske bra det. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...