Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Historisk sett så har det hvertfall ikke hvert så uvanlig så Quale har nok rett i at det er det som har fått oss dit vi er nå.
Historisk sett leder incest til deformasjoner og død. Mao individer som aldri får muligheten til å bidra til evolusjon eller bringe sine gener videre.

Ang. det med foreldre av begge kjønn: Så lenge foreldrene er egnet, ser jeg overhodet ikke noe galt i det. Bare enkelte lesber sluttet å innbille seg at de skulle ha krav på kunstig befruktning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er en 3 timer lang tur, vet ikke om jeg orker det ...

Har du penger til en kaffe? Ta deg en tur på kafe. Godt mulig du faktisk klarer å komme i snakk med noen der. Om det er en 80 år gammel pensjonist eller 18 år gammel hottie er ikke så nøye.

Skrevet
At mennesker i nær slekt forelsker seg i hverandre er ikke noe nytt og jeg ser absolutt ikke på det som noe skittent.

Jeg har hatt et forhold til min 4menning, riktig nok visste jeg ikke om dette. Ser ikke på det som perverst eller unormalt - men jeg tror ærlig talt jeg aldri vil skifte mening om forhold i så nær familie som de i artikkelen. Stakkars unger som riskierer mange sykehus og psykologbesøk på grunn av mobbing og skader.

Skrevet

Lars, jeg har penger til det, men jeg liker ikke å snakke med fremmede mennesker (ikke liker jeg kaffe heller, men man kan vel få kjøpt kakao på kafeer går jeg ut i fra). Jeg vil ikke ha noen å snakke med, jeg vil ha nærvær.

Eller følelsen av det.

Men nei, drit og dra. Det hele er umulig.

Når jeg tenker meg om, føler jeg meg ensom når jeg er sammen med vennene mine også.

Når jeg smiler og ler er det tomt og falskt.

Jeg skal slutte og plage dere med maset mitt.

Skrevet

Jeg får whine litt i stedet jeg da. Overta for smurfen.

Kvalm i dag. :fun:

Sånn da var whininga over og vi kan fortsette. Hva har alle gjort i dag? :)

Skrevet
*snip* Hva har alle gjort i dag? :)

Sitti på rompa i ganske mange timer nå. Jobben er døv og kjedelig, for det er så lite som skjer.

Etterpå skal jeg lage middag til mamma, og så håper jeg på at jeg får kommet meg til en kamerat og sett film (eller noe..).

Skrevet (endret)

Har ligget i senga fram til nå, nettopp ferdig med frokosten. Gruer meg til prøven i morgen. Jeg skulle ha begynt å lese til den på lørdag, men av en eller annen grunn har tida gått smertelig fort, og plutselig er det mandag O_o.

Må høre med legen om jeg kan få noe sterkt beroligende så jeg ikke får sammenbrudd og blir ubrukelig i tiden før hver store prøve.

(EDIT: Litt lang setning).

Endret av Quicko
Skrevet

Jeg har jobba og fortsetter med det enda en stund fremover. Jeg har Ghostet 2 maskiner, avdekket hd-krasj på to stasjonære maskiner som jeg har ringt inn service på, ett hovedkort som er dødt som jeg også har ringt service på, har fikset på noen script som distribuerer skrivere her på huset, laget en GPO med noen justeringer av restriksjoner på forskjellige maskiner, fikset 2 papirstopp, satt nytt brukernavn på ikke mindre enn 5 brukere som hadde glemt passordet sitt, byttet hd i 2 bærbare maskiner, byttet batteri i 2 bærbare maskiner, laget ett nytt image til en serie med datamaskiner og distribuert ett tegneprogram med tilhørende øvingsmapper til 16 maskiner. (Jeg tror det dekker dagens fullførte arbeid.) I tillegg har jeg rukket å spise 3 daimboller. En helt vanlig dag på kontoret med andre ord.

Skrevet

Jeg skulle liksom gå tur med hundene idag, men det regner masse. Tar heller litt hodetrim på ozzy hvis man tilter litt.

Må i dyrebutikken å kjøpe get off. Han klarer å pisse gjennom ett tykt håndle. Dumme bikkje.

Skrevet

Quayle: Ville det vært lett for deg å se om noen kjørte SSH-tunnel til en betalingserver på nettet, og kjørte enkelte applikasjoner gjennom sockscap, dersom du var IT-administrator for et internat?

Skrevet

Quicko: Hva som går igjennom SSH-tunnelen er umulig å lese av. Man kan lese av hvor tunnelen går, og hvor mye data som går igjennom, men ikke hva.

Skrevet
Hodetrim på ozzy? Jeg trodde Ozzy var en musiker jeg, hvordan du skal utøve hodetrim på ham vet jeg ikke.

Man plasserer noen vekter på hodet og pumper litt. Har du ikke hørt om det? :p

ozzy.

Tur170208078.jpg

Skrevet (endret)

Clvn: Takk, jeg får krysse fingrene! Fikk til en real spilleøkt på lørdagen, for første gang på 10 dager. Det var så deilig og avstressende :love: .

EDIT: ER det en Pomeranian (eller hvordan det skrives)? Søte dyr.

Endret av Quicko
Skrevet

*kose på nerdesnakket*

Nerdesnakk er så mye mer koselig enn intriger og whining. Synes vi burde ha mer av det her.

Configure Terminal
Interface DNFK 
No shutdown
end
copy run start

Skrevet (endret)

Nerdesnakk er kos :wee:

Enda mer kos er det at jeg er ferdig på jobb om.. 29 minutter =D

Endret av clvn
Skrevet (endret)
EDIT: ER det en Pomeranian (eller hvordan det skrives)? Søte dyr.

Det er en Japansk Spisshund. Veier ca 8 kg. Ikke store tassen akkurat, men ganske stor i forhold til bikkja mi som bare veier 3,4 kg :p Han markerer inne så det ljomer så han har ett håndle rundt tissen så han heller tisser på det hehe.

Quayle: ja han er skikkelig flott til å være bare ni mnd. Men mye pels er ikke så kult med tanke på donglebær :lol:

Endret av mushi
Skrevet

Jeg har egentlig arbeidstid i en time enda, men jeg drar klokken 15:00 i dag, ganske enkelt fordi at jeg skal i møte i trylleforeningen i kveld og trenger tiden frem til da for å komme meg hjem, spise og komme meg på møte. Blir undervisning av en flink fyr som kommer på besøk fra utlandet i kveld - det blir spennende. *glede seg*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...