Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk. Norsk er blitt et kjedelig fag, fordi det er omtrent som om jeg og læreren har en dialog gående, med resten av klassen som publikum.

Skrevet
Fikk barn med sin egen datter

Stakkars folk, æsj.

Stakkars folk? De er jo begge voksne mennesker som kan gjøre egne valg. Jeg synes faktisk ikke at det er noe galt i dette, det eneste måtte være at de ikke burde få barn sammen, da mulighetene for defekter er meget stor.

Du kan jo selv se for deg, at du og søsteren din ble adskilt fra fødselen av, møtte hverandre på byen etter at dere ble voksne, ble forelsket og fikk barn sammen. Så plutselig kommer det frem at dere er søsken, det har faktisk skjedd og kommer til å skje igjen. Er det forsatt æsj? Jeg vet sannelig ikke jeg ... Andre dyr har seg jo med slekta hele tida. :=)

Skrevet

Quayle, du får bare mer og mer heltestatus hos meg, du.

Først inspirasjon, så får du frem et poeng jeg har strevd med å få frem i evigheter i en enkelt post. :wee:

Skrevet
Stakkars folk? De er jo begge voksne mennesker som kan gjøre egne valg. Jeg synes faktisk ikke at det er noe galt i dette, det eneste måtte være at de ikke burde få barn sammen, da mulighetene for defekter er meget stor.

Du kan jo selv se for deg, at du og søsteren din ble adskilt fra fødselen av, møtte hverandre på byen etter at dere ble voksne, ble forelsket og fikk barn sammen. Så plutselig kommer det frem at dere er søsken, det har faktisk skjedd og kommer til å skje igjen. Er det forsatt æsj? Jeg vet sannelig ikke jeg ... Andre dyr har seg jo med slekta hele tida. :=)

Incest er en ting, men å få barn sammen er noe annet. Det er ulovlig, umoralskt og udregelig. Grensa går ved søskenbarn så vidt jeg vet. Burde vært fengelsstraff ved dette tilfellet.

Skrevet (endret)

Sønn og mor, driver med hor!

De gjør det hele tiden, der hvor de bor!

De liker det opp og ned, inn og ut.

Mamma suger på yngste manns tut.

Wooooo!!! :w00t:

Endret av Den store P
Skrevet (endret)

Incest er en ting, men å få barn sammen er noe annet. Det er ulovlig, umoralskt og udregelig. Grensa går ved søskenbarn så vidt jeg vet. Burde vært fengelsstraff ved dette tilfellet.

Om ikke du bare gjentar ham litt, nå? oO

Endret av Nie
Skrevet
Jeg synes synd i NgZ. Jeg har bursdag snart, og jeg ønsker meg ikke noe. :wee:
Det blir jo heller synd på deg når du pakker opp. =D
Skrevet

Om ikke du bare gjentar ham litt, nå? oO

Incest er helt greit, og ganske godt, men å få barn sammen, er umoralsk, ulovlig, og sett ned på av naboen.

Skrevet

Eller avklipping og igjensying. Mye morsommere :fun:

Skrevet
Ja, hadde ikke det vært herlig for ungene deres? Å ikke bare vite at de er laget ulovlig, men i tillegg bli fratatt foreldrene som de faktisk er glad i? For ungene er det faktisk ikke den store, gigantiske forskjellen før de blir gamle nok til å måtte høre på folk gnage med fordommene sine. Selvfølgelig er det ikke rett av dem å få barn mtp. at de er far og datter, men når det først er gjort ser jeg ikke hvorfor de skal gjøre ungene midlertidig eller totalt foreldreløse. Sjansene for å bli adoptert vekk eller få et godt fosterhjem når man er på den alderen som ungene hennes (og deres) er er minimale.
Skrevet
Unger på den alderen (særlig den på 14), har det nok langt verre av å ha en mor som knuller morfar og får unger av det, enn de hadde hatt i et fosterhjem.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...