Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For å rette opp evt. misforståelser, så mente jeg ikke at Kibs toppa statistikken.

Ah, crap.

Takk og takk og takk og takk. Jeg kan godt ta æren for noe jeg ikke har "vunnet". xD

Kan la deg leve i troa.

Huzzah! 12 Monkeys på TVNorge om 10 minutter. Snakkes under aktuelt og været etter filmen har begynt :!:

Skrevet
ISEN så klart! Hva tenker dere med? Skitne jævler!

Vet ikke med deg, men her går det med huet.

Og jeg har spist sjokoladeis idag :D . Uten å måtte føle melkesukkerets vrede (enda).

Skrevet
Kos deg, chokke.

Jeg venter på at The Land Before Time skal bli ferdig ^^

Nåja, enda 10 5 minutter med sarkastiske kommentarer fra min side.

Skrevet
Hei, Kibs ^^. Japps, har fått bildene! Men de er på mamma sin pc atm. Hun var veldig søt da. Trenger navnehjelp!

Mina, Mirna, Mia, Annie, Petra, Ruth, Trulte, Lara, Pam, Kari, Sara, Krekling, Tvilling, Ronja, Ulv(a), Noi, Tara, Hund, Piffi, Fritti..? :wee:

Skrevet
Hei, Kibs ^^. Japps, har fått bildene! Men de er på mamma sin pc atm. Hun var veldig søt da. Trenger navnehjelp!

Baby?

Haha XD. Oh noes! Jeg ser det selv nå. Mente selvfølgelig valp x3

Skrevet

Hvis det er et menneske, så bør h*n hete netthandelen.no til etternavn, da får h*n 30k å året! :!:

Skrevet

Baby?

Haha XD. Oh noes! Jeg ser det selv nå. Mente selvfølgelig valp x3

:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...