Licht Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Altså, når ble puling et usosialt konsept? Vanlig praksis tilsier at man må være minst to, det er vel sosialt, vel. Hva med nerdepraksis, da? Du tenker i "yes, I've had sex, only never with another person"-baner? :| Eller er jeg tungnem for tiden? Hvis det første, så faller ikke det innenfor min definisjon av puling i alle fall.
b-real Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Ja, jeg vet..men han har ikke svart meg på msn, osv. og jeg har ikke tlf nr hans.. uff... håper sannelig det ikke har skjedd noe.. Så få tak i telefon-nummeret hans og få prate med fyren..
Kibs Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Kibs Hva med meg? Venneeeeeen! *overfalle* Edit: Hvis du snakket om statistikken, så vet du at jeg ble nevnt en gang, og det var av deg som ramset opp alle du kom på? xD Du tenker i "yes, I've had sex, only never with another person"-baner? :| Eller er jeg tungnem for tiden? Hvis det første, så faller ikke det innenfor min definisjon av puling i alle fall. Det heter "Nerde-puling". Endret 5. april 2008 av Kibs
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Tror jeg runder av dagen med "politiskolen" jeg... Godnatt folkens! (skal til på film nummer 6)
Taxmannen Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 NP: Susanne Sundfør - I Resign Nydelig stemme! Omg, jeg hører også på den!
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg er bare glad for å se deg ^^ *bli overfalt og bli glad igjen*
edge Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 NP: Susanne Sundfør - I Resign Nydelig stemme! Omg, jeg hører også på den! Omg! uhh NP: Pearl Jam - Black
Kibs Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg er bare glad for å se deg ^^ *bli overfalt og bli glad igjen* Aha, ja. Det var jo betryggende. ^^
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Ja, jeg vet..men han har ikke svart meg på msn, osv. og jeg har ikke tlf nr hans.. uff... håper sannelig det ikke har skjedd noe.. Så få tak i telefon-nummeret hans og få prate med fyren.. I'll try.
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 For å rette opp evt. misforståelser, så mente jeg ikke at Kibs toppa statistikken.
henbruas Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Det er ingen som svarer meg skikkelig. Vel, da så. Svar meg! =/ Endret 5. april 2008 av Pusur1993
Kibs Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Og Kibs: Gratulerer? Takk og takk og takk og takk. Jeg kan godt ta æren for noe jeg ikke har "vunnet". xD For å rette opp evt. misforståelser, så mente jeg ikke at Kibs toppa statistikken. Takk. Gni det inn nå.
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Hva slags is? edit: Kibs har i alle fall én stemme. Ble aldri ferdig med statistikken. Har ført opp Kittycat ^^ Endret 5. april 2008 av Datasmurf
Catkin Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Nei, merkelig det der. En med skogsbær. Husker ikke merket da. Kan få litt! *stappe i munnen på* Endret 5. april 2008 av Loveless
Kibs Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Nei, merkelig det der. And we all welcome.. the champion! Hei Ida'en. Fått bildene enda? Endret 5. april 2008 av Kibs
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Får trøstespise på en is, og prøve å få opp humøret litt. =) think positive, positive, think positive.
Anbefalte innlegg