Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Passer baby ønske hun var min as :(

Eneste problemet er at jeg sleit med å finne meg saft når eg holdt henne

Skrevet (endret)

Du kan jo gjøre som et par gærninger i USA har gjort. Simulere graviditet i 9 måneder med puter og diverse, for så og ta livet av en ekte gravid mor, skjære ut ungen og ta den som din egen.

De har såklart blitt tatt, men du finner sikkert en "perfect crime" metode ingen andre har prøvd.

Endret av Bytex
Skrevet

Har du ikke roen på å multitasking mens du holder en baby? På min peak med sønnen min klarte jeg å holde ham i en arm, mens han drakk av flaska å jeg leste diskusjon.No på mobilen

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Er ikke så god på det enda

Men hentet vippestol satt henne nedi tok saft gikk inn med safta tok ungen og vippestolen

Prøver så forsiktig å legge meg litt ned men neida ungen klikker hver gang jeg gjør det

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Æsj neinei vil ha min egen unge

Skrevet

Lurer på hvorfor han tar utgangspunkt i at du vil ha penger... Hadde følt meg prostituert... Med masse lommepenger

Svindel. Han skal sende penger, men så trenger han bare et lite lån først, eller penger til billetter, eller noe sånt. Men det blir det jo for dumt å starte med.
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Tror ikke han er ute etter å svindle meg, men tror heller ikke at han har råd til å betale så mye

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Nei tror han vil i buksene på meg

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Ja det sksl jeg love deg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...