Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var man hjemme. Traff Paris Hilton! :D Nå har jeg autografen hennes på papir og på armen min. Sykt...faen, jeg har skallebank allerede. Blir sikkert herlig å våkne opp i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Datasmurfen: Nei. Det er litt surrealistisk. Skal pröve å poste bilder av henne i morgen. ;) Nå må man sove för man svimer av.

Endret av Sidious
Skrevet

Ha ha, nice one.

Sov godt og lykke til med skallebanken, smurfens tips: Zyrtec + Paracet e.l. + masse vann før du sovner, rince and repeat når du våkner og få i deg mat alà Snurring, RVP, Trondhjæms Turmat e.l. :p

Skrevet

Datasmurf: Godt tips. Jeg spiste allerede en hamburger og drakk noen dl vann. Må sove nå, har vondt i hodet. :F

SurfingElite: Bor i Helsingfors. Good Charlotte hadde konsert her i kveld (Paris er også her ettersom hun dater en fyr i bandet). Begge endte opp på nattklubben jeg var på. ;)

Skrevet
Grovfjord, en bygd rett utenfor Harstad. Jeg er ancient på dette forumet, ja, la oss si det sånn at vi gikk ut av ungdomsskolen i 1993. Da ble f.eks. Eplefe født.
Ikke faen om jeg er!
Skrevet
Ikke faen om jeg er!

LOLI! *pekeogle* :!:

lulwut, jeg er skjeggløs igjen =/

Såeh, hva skjer i dag, folkens?

Pix kplx :dribble:

skjeggløs nå jeg også, harr harr

Idag skjer det vel fint lite vel. Daffe gjennom jobben, så hjem og pilse i sola elelrno

Skrevet

Er nok ikke så lett å tirre meg, egentlig. Det er ikke et videre oppfarende sinne. Det er et veldig avslappet sinne, med et løfte om konfrontasjon. Dusj, buh-bye.

Skrevet
Pix kplx :dribble:

skjeggløs nå jeg også, harr harr

Idag skjer det vel fint lite vel. Daffe gjennom jobben, så hjem og pilse i sola elelrno

Kommer muligens et i kveld/natt :wee:

wayay, er på vei til å få føling. God grunn til å kjøpe muffin =D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...