Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likee ikke vin heller

Har dusjet hadde fotoshoot forsi jeg har fått ny dusjhette

trodde dusjhette bare var noe gamle damer brukte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å dø er da ikke vanskelig, hiv deg utfor et høyt fjell

Er nok med at en venn skal gjøre det, altså, hadde vært jævla kjipt om Overmoden også skulle gjøre det.
Hopper forran bussen jeg.

Det hadde nok gjort det bedre :)

Haha. Nei, jeg vil ikke dø fra deg :)

Skrevet

I morgen skal det handles for fulle mugger! Har brukt rundt 400kr så langt denne uken, så nå unner jeg meg litt god mat i helgen. :)

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Hahh ja vetikke hvordor jeg kjøpte dusjhette men den var med kassen på primark så tok den bare;((

• Liker 1
Skrevet

Hahh ja vetikke hvordor jeg kjøpte dusjhette men den var med kassen på primark så tok den bare;((

du er et enkelt bytte for produktplassering ;p

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Hahah ja:( men var kø så bare var den der hadde ikke tid til å tenke

• Liker 1
Skrevet

Har aldri forstått meg på dusjhetter, skal man ikke vaske håret når man dusjer.?

Når tid bruker dere jenter dusjhetter? :)

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jo men når keg fks har blitt svett eller skitten på kroppen men ikke håret så vil jeg ikke at det skal bli vått

• Liker 1
Skrevet

Jo men når keg fks har blitt svett eller skitten på kroppen men ikke håret så vil jeg ikke at det skal bli vått

Fordi dere bruker lang tid på håret, i get it ^^

Skrevet (endret)

Nå er jeg ikke jente, men jeg har brukt dusjhette flere ganger. Når man dusjer, men ikke skal vaske håret f.eks. Veldig praktisk når man har dårlig tid og rent hår.

memeimagebase-onload.jpg

Endret av Evelen!
  • Liker 4
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Mitt hår tørker fort og jeg retter det sjeldent, men vil ikke at det skal bli slitt av daglig vask!!

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg ikke jente, men jeg har brukt dusjhette flere ganger. Når man dusjer, men ikke skal vaske håret f.eks. Veldig praktisk når man har dårlig tid og rent hår.

Nei, egentlig ikke. du har skittent hår Datasmurf.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jeg vil ikke vaske håret hver dag for det ødelegger det!!

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...