Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åssen søtt da? Søtt som sukker? Sier du at det er meg har gitt deg diabetes? Hmm?!?

Jeg trodde ikke diabetes smittet via voldtekt, jeg. Men da er det nok du som har gitt meg diabetes.. =(

Skrevet (endret)
Jeg trodde ikke diabetes smittet via voldtekt, jeg. Men da er det nok du som har gitt meg diabetes.. =(

Hvordan våger du å anklage meg for noe så forferdelig! Dessuten ga jeg deg to rippere, så du skulle egentlig ha sovet!!

Edit: Det var kanskje en dårlig idè å lage den filmen :hmm:

Endret av Den store P
Skrevet

Jeg sitter på skolePC-en nå og avataren min som var transparent fikk plutselig svart bakgrunn. Ser dere andre også den som svart?

Skrevet (endret)
Hvordan våger du å anklage meg for noe så forferdelig! Dessuten ga jeg deg to rippere, så du skulle egentlig ha sovet!!

Edit: Det var kanskje en dårlig idè å lage den filmen :hmm:

Jeg sov da du begynte, men jeg ble vekket av prostatakilinga du ga meg. Men ikke tenk på det, filmen ble bra den, og ganske mange har sett den 8D

---

edit: Olum: Det er Internet Explorer sin manglende støtte for "png alpha transparency".

Endret av clvn
Skrevet

Om du får verdensherredømme, datasmurf, så klatrer jeg opp på et tak med en skarpskyterrifle, og redder tilfeldige folk fra helvete som venter de :)

Skrevet

Skummelt.

"Lydstudioet er jo en fin plass å torturere folk, lydisolert og greier..." kom det nettopp ettertenksomt fra læreren. Er det nå man skal bli litt nervøs?

Skrevet

Kan bli vanskelig, Yo-naz. Jeg skal operere fra mørket, og ha folk som "does my bidding" et cetera.

On the other hand, legal buds?

Lovlig hasj? Hva faen har jeg rota meg bort i nå? Et fett, jeg fant bringebærrøyk ^^

Skrevet

Ikke verst, Sidious :)

Her er det mye det samme, dog noe kaldere. Bare en 6-7 grader, men det går greit.

Og midt oppi alt sammen har jeg funnet noe fancy urter som skal hjelpe meg å slutte og røyke :D

Skrevet
Kan bli vanskelig, Yo-naz. Jeg skal operere fra mørket, og ha folk som "does my bidding" et cetera.

On the other hand, legal buds?

Lovlig hasj? Hva faen har jeg rota meg bort i nå? Et fett, jeg fant bringebærrøyk ^^

Bringebærrøyk? Hva i himmelens navn er det?

Skrevet
Skummelt.

"Lydstudioet er jo en fin plass å torturere folk, lydisolert og greier..." kom det nettopp ettertenksomt fra læreren. Er det nå man skal bli litt nervøs?

Tja, spørs hva slags preferanser man har, det. Om man er litt masokist av seg kan jo dette bli en virkelig flott hyggestund =D

Bringebærrøyk? Hva i himmelens navn er det?

Du må nesten bare venne deg til at noen av oss kommer med merkelige utbrudd og replikker som kan virke ulogiske :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...