Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har alltid lurt på ein ting: om du blir født uten syn, hørsel og uten evenen til å føle noko som helst (som smerte og smak). kordan ville ein da tenkt, når ein ikkje har peiling på kordan noke ser ut, og ein ikkje har eit språk å tenke med, men ein blir uansett haldt i live av andre menesker som tar seg av deg.

bare leve med tankene uten noko annet. interresant spør du meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Si hva dere vil.

Jeg liker en simpel stil og følelsen av retro.

Derfor bruker jeg frames <3 <3 <3 siden jeg vet dere alle hater det, og så lenge jeg syns at fargene er behagelig, så gir jeg faen for jeg er egoistisk <3 <3 <3

Sett opp en webserver hjemme, og hold driten din borte fra internett :)

Skrevet
har alltid lurt på ein ting: om du blir født uten syn, hørsel og uten evenen til å føle noko som helst (som smerte og smak). kordan ville ein da tenkt, når ein ikkje har peiling på kordan noke ser ut, og ein ikkje har eit språk å tenke med, men ein blir uansett haldt i live av andre menesker som tar seg av deg.

bare leve med tankene uten noko annet. interresant spør du meg :)

Ville nok ikke ha tenkt så mye siden det ikke hadde blitt noen fremgang i intelligensen

Sett opp en webserver hjemme, og hold driten din borte fra internett :)

Støttes

Skrevet
Så om jeg går ut og skyter et par mennesker er det greit, for Mao fikk flere drept?

:yes:

Det vil si, så lenge du velger med omhu. Jeg kan godt sende deg en liste. =D

Skrevet (endret)

Jeg er så gla for at Gud snart finner ut av at vi ikke er i stand til å ta vare på oss selv og renser jorden igjen, så vi som fortjener det kommer til himmelrike, mens resten av skiten går rett i varmeovnen på 250 grader i ca evig tid.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Go Jesus, It's you'r birthday, not fo' real, real, just fo' play, play!
Endret av Den store P
Skrevet

Noe jeg har lurt på lenge er, hvordan funker det egentlig å kysse når man har slike ringer i leppa? Jeg mener, er de ikke litt i veien? Kan jo ikke være noe godt å kysse metall?

Skrevet
Jeg er så gla for at Gud snart finner ut av at vi ikke er i stand til å ta vare på oss selv og renser jorden igjen, så vi som fortjener det kommer til himmelrike, mens resten av skiten går rett i varmeovnen på 250 grader i ca evig tid.

Haha, eller bare at vi blir utryddet, og så er det slutt. Og om jeg tar feil, så kommer jeg til å brenne på mer enn 250 grader 8D

Skrevet
Haha, eller bare at vi blir utryddet, og så er det slutt. Og om jeg tar feil, så kommer jeg til å brenne på mer enn 250 grader 8D

Jeg fortjener å komme til himmelriket, det er sånn at vis du er skikkelig, skikkelig kul så kommer man til himmelen? Ikke sant?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...