Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er erklært udyktig i fred og krig. Så hvis russerne kommer er jeg fritatt.

Jeg er erklært uønsket hos alt som har med det militære, samt siviltjenesten, å gjøre.

Frem til jeg blir gift og får kids, vil det være den lykkeligste dagen i mitt liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Udyktig jeg også, knuste et bein i ankelen 8mnd. før innkalling.

Sendte bare inn en stack med sykehuspapirer og fikk et kort svar om at jeg ikke ville bli innkalt.

Angrer litt, hadde egentlig litt lyst til å gå inn, men gjorde nok det riktige. Lange turer med oppakning hadde sikkert ikke vært noe særlig.

Endret av multisync
Skrevet

Jeg la ved journalen min, møtte opp på sesjon, gjorde det bra på matematikken, ikke like bra på det fysiske (bl.a. svaksynt, dårlig hørsel, pollen- og støvallergi og symptomer på astma), og definitivt ikke på det psykiske. Satt og jabba med en psykolog i over en time, før jeg ble fortalt at jeg var uønsket og at jeg måtte gå til en eller annen kis, vise frem bussbillettene mine, og få pengene refundert, samt penger til bussen hjem.

Skrevet

No skal eg på bossplassen, og det er ikkje fordi eg er så interessert i å hjelpe gamlingane med å kaste gamle ting. No sir! Det er fordi dei har vaflar der. Og eg rådiggar vaflar.

Skrevet

Men over til noe annet. Se hva jeg fant i en gammel lommebok da. Minner!

Pluss jeg fant to kondomer som gikk ut i 2011

MÅTTE DU SENSURERE?????

Ja, ellers hadde jeg fått hele forumkafeen på overaskelses besøk og som jeg sa, kondomene er gått ut på dato!

Skrevet

Men over til noe annet. Se hva jeg fant i en gammel lommebok da. Minner!

Pluss jeg fant to kondomer som gikk ut i 2011

KNM HH ja, det husker jeg...

Føler meg så gammel når jeg sier det er 7 år siden jeg dimmet :O

Men noen har 30 år så eg klager ikke.

Skrevet

No skal eg på bossplassen, og det er ikkje fordi eg er så interessert i å hjelpe gamlingane med å kaste gamle ting. No sir! Det er fordi dei har vaflar der. Og eg rådiggar vaflar.

Jeg har til gode å prøve sånne belgiske. Gjør det meg til en bondetamp?

Lurer på om de belgiske vaflene er fritert. Ville ikke overraske meg.

Skrevet

Eg er frå Sogn og Fjordane, så eg er også ein sånn utkanttype som ikkje har smakt belgiske vaflar. No har eg riktig nok budd i større, hippe og urbane byar dei siste åra, men det får vere grenser for kor mykje ein skal omstille seg.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...