Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, virker som alle de andre har fått tilsendt "soldathåndboken", men jeg har ikke fått den ennå. Er den viktig?

Nei, ikke egentlig
Skrevet

Her er det 31 grader ute og inne, bortsett fra på rommet mitt hvor jeg har 18 grader i nærheten av PC-en og 20-ish resten. Passer meg utmerket, men må vel kle på meg nå som det kommer folk. Se om jeg finner en shorts og en singlet i alle fall.

Skrevet

28 varmegrader, tykke mørke bukser og vest over t-skjorta. Faen meg ikke rart jeg kreperer.

Arbeidsuniformen min består av svart bukse og svart t-skjorte. Gøy i 28 grader.
Skrevet

Jeg må være suicidal som velger å ha på svart arbeidsbukse selv, og ofte sort eller mørkfarget t-skjorte.

Det er enten det, eller å bruke mine egne klær og få dem ødelagt..

Skrevet

90s.RETRO.MUSiC.RELOADED.MP3-ASDF

HEIHEI INTERNETT, OG DINE 41GB MED 90-TALLS MP3-FILER

NP: 413-atc-around_the_world_la_la_la.mp3 :fun:

Skrevet

Jeg satt på et air-condition-kjølet kontor med skjorts og kort-erma skjorte på. Svetta ikke noe særlig, gitt... Faktisk så frøs jeg litt, når jeg var innom datarommet med sine mindre-enn-tjue-grader.

Skrevet

90s.RETRO.MUSiC.RELOADED.MP3-ASDF

HEIHEI INTERNETT, OG DINE 41GB MED 90-TALLS MP3-FILER

NP: 413-atc-around_the_world_la_la_la.mp3 :fun:

Tipper jeg har veldig mye av det der fra før av. :wee:

Jeg satt på et air-condition-kjølet kontor med skjorts og kort-erma skjorte på. Svetta ikke noe særlig, gitt... Faktisk så frøs jeg litt, når jeg var innom datarommet med sine mindre-enn-tjue-grader.

Jeg holder en konstant temperatur på 18 grader som blåser rett på meg, og det er et helvete å bevege seg ut av stolen og ut av rommet, hvor temperaturen stiger fort og gæli og det hele er alt for varmt for min smak.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...