Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er halvkjent, køna er så vidt meg bekjent ikke en offentlig person. Jeg trykker meg ikke inn på sånne tullesaker, vil ikke bidra til flere av dem, men hvordan får VG vite om skilsmissen? Er det Lilleheie som går til media for å få PR?

Skrevet

Vel, da har jeg funnet ut at 22 timer i våken tilstand med vanlig jobb etterfulgt av kveldsjobb fører til at jeg sover 15,5 timer og kommer unna med det. Interessant.

Skrevet

Da har vi løsningen da. Jeg satt bak hu sextreffdama i går på Lillestrømtoget.

Haha, neii. Var jo bare fjorten da og bodde hjemme. Det var en eller annen creep sikkert i 30-åra som kom med masse dritt om meg.

Duster. :p

FTR, har aldri vært på noe sextreff. :p

• Liker 1
Skrevet

I tillegg til å være konferansier ved totalproduksjonen "The Battle of Nord-Trøndelag" (eller hva den het), hostet av Multimedieteknologi ved Høgskolen i Nord-Trøndelag, avd. Steinkjer mai / juni 2011.

Jeg likte ham best i "United", de TV-greiene var ikke spesielt bra.

Skrevet (endret)

Lilleheie er også Strømsgodsets mest ihuga supporter og er alltid konferansier på show og sånt med dem. Han var også en del av serien "70 talls ungdommen" med Bård Tufte og Harald Eia å co på 90 tallet, som "den barske".

Endret av Bytex
Skrevet

Ikke litt klar for 4 nattevakter.

Positive: hvilende nattevakt

Negative: Lønna 6/10 timer

Jeg skal på siste nattvakt før sommerferie..men det er enda 2 uker med dag og kveldsskift før den tid..bleh.

Skrevet (endret)

Du er på jobb gratis i 4 timer?

Yes. Jeg får sove da. Men er begrenset hvor mye søvn det blir. Altså om jeg må gjøre arbeidsoppgaver får jeg skrive timer, men om jeg bare ligger der å ser i taket og ikke får sove så er det 4 gratistimer. Får betalt 20 min av hver hvilende time som er 6 timer.

Endret av Missgamer88
Skrevet

Ikke litt klar for 4 nattevakter.

Positive: hvilende nattevakt

Negative: Lønna 6/10 timer

Jeg skal på siste nattvakt før sommerferie..men det er enda 2 uker med dag og kveldsskift før den tid..bleh.

Jeg har ikke ferie jeg. Sånn egentlig. Jobber bare ekstra så om jeg tar ferie så taper jeg penger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...