Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg venter spent.

Facebooken min vil ikke laste.. Verken på mob eller mac. Sikkert overload av badevids..

Du skal få link i morra, minn meg på det!:)

Endret av medlem-124997
Skrevet

Nei, nye biler er lager for å knuse i stykker, da de tar i mot kraften. Slik at du slipper.

Sjekk ut nye biler og crash tests.

Jo men når du meier inn i ett autovern i 80 km/t så er du heldig om du er så frisk etterpå at du kan springe hjem til en kompis .

Vraket bilen i 80 km/t jeg også. Det verste/beste med hele opplevelsen var at vi måtte innlosjeres på en campingplass et sted i Nord-Sverige midtvinters og eieren var så hyggelig at han jeg kjørte med var så oppriktig redd for å bli filmet i dusjen, dopet ned og voldtatt eller andre måter seksuelt krenket i løpet av natten at han knapt sov.

Skrevet

Jeg venter spent.

Facebooken min vil ikke laste.. Verken på mob eller mac. Sikkert overload av badevids..

Du skal få link i morra, minn meg på det! :)

Da er det ikke så viktig.

Skrevet

Sliter med Facebook selv, men det er kun i Firefox etter at jeg oppgraderte til nyeste versjon. Burde vel nedgradere, men det får være måte på hva jeg gidder for Facebooks del.

Skrevet

Skjer med verden. Jeg har lite lyst til å se DA AMAZING SPIDERMANN 2 på kino.
Men, forrige lørdag så sjekka jeg 6 kinoer og alle sammen hadde kun spiderman i alle salene hele dagen.

WTF

Skrevet

Den er lagd for tiltrekke seg mest mulig seere og generere mest mulig $$, som det meste disse dager. Noe som gjør filmene middelmådige.
De lener seg alt for mye på special effects og vittige replikker.

Gleder meg til Avatar 2 :)

Skrevet

Oh god.. Avatar tror jeg faktisk er den MEST overrate'a filmen jeg har sett i hele mitt liv.

Haha, u WRONG ! Avatar er en kongefilm 10/10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...