Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ring til taxien?

Så lenge han har en back-up telefon hadde jo det funket. Oo

Eller en fast-telefon. Men, hvem har slikt lenger?

Mye mulig det skulle være en fleip, men jeg er for trøtt til å legge merke til sånt.

I tillegg til at det er skrevet på et forum og ikke sagt direkte til ansiktet mitt. Eventuelt øret.

Eller øret, avhengig av om jeg vil se på deg når du snakker til meg, eller om jeg lytter halvhjertet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1000-1500 spenn fattigere, øresus, vondt i ryggen, en bil uten skilter (ikke min)

 

til tross for tidenes dårligste strømstad-cruising så ble faktisk skjærtorsdag bra når vi fikk klarvær utover kvelden og dro ta taket på blezern, og røvballebandet var overraskende morro i edru tilstand.

dog ikke så morro når skiltene gikk på bilen da...

Lenke til kommentar

Steike jeg vil ha en ny vennegjeng. Piss lei og føler jeg har vokst i fra hele hurven.

Oppmerksomhetssyke tenåringer er bedre beskrivelse... Å så er jeg lei av folk som bare skal baksnakke og grave fram piss om folk jeg liker:( av å til lurer jeg på om det er sjalusi?

Plutselig missliker alle feks en god felles venn og driter i at jeg ikke vil prate skit og gjør det likevel.,

Og tro det eller ei det er ikke venninner men kompiser..

 

Noen som vil være støttekontakten min? Jeg vil ha nye venner. Vi kunne tatt en pils.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Steike jeg vil ha en ny vennegjeng. Piss lei og føler jeg har vokst i fra hele hurven.

Oppmerksomhetssyke tenåringer er bedre beskrivelse... Å så er jeg lei av folk som bare skal baksnakke og grave fram piss om folk jeg liker:( av å til lurer jeg på om det er sjalusi?

Plutselig missliker alle feks en god felles venn og driter i at jeg ikke vil prate skit og gjør det likevel.,

Og tro det eller ei det er ikke venninner men kompiser..

 

Noen som vil være støttekontakten min? Jeg vil ha nye venner. Vi kunne tatt en pils.

 

Sånn er det å vokse opp. Det blir ikke nødvendigvis bedre med tida.

Lenke til kommentar

 

Ring til taxien?

Så lenge han har en back-up telefon hadde jo det funket. Oo

Eller en fast-telefon. Men, hvem har slikt lenger?

Mye mulig det skulle være en fleip, men jeg er for trøtt til å legge merke til sånt.

I tillegg til at det er skrevet på et forum og ikke sagt direkte til ansiktet mitt. Eventuelt øret.

Eller øret, avhengig av om jeg vil se på deg når du snakker til meg, eller om jeg lytter halvhjertet.

 

 

Ja, jeg ringte selvfølgelig taxiselskapet som satte meg over til taxien jeg dro hjem med, men han hadde kke funnet noe. Fant "heldigvis" ut at den lå på utestedet. Tom for batteri så klart, siden jeg ikke fikk tak i den i natt. Hver gang jeg ringte; "Mobiltelefonen er slått av eller befinner seg et sted uten dekning …".

Antageligvis mer heldigvis for min del, har jeg passord på mobilen - OG fasttelefon (hvordan folk overlever uten er for meg en gåte).

Så nå er det bare å summe seg, hive i seg noen pizzastykker og en boks cola og komme seg ut for å hente den. :D

 

 

Steike jeg vil ha en ny vennegjeng. Piss lei og føler jeg har vokst i fra hele hurven.

Oppmerksomhetssyke tenåringer er bedre beskrivelse... Å så er jeg lei av folk som bare skal baksnakke og grave fram piss om folk jeg liker:( av å til lurer jeg på om det er sjalusi?

Plutselig missliker alle feks en god felles venn og driter i at jeg ikke vil prate skit og gjør det likevel.,

Og tro det eller ei det er ikke venninner men kompiser..

 

Noen som vil være støttekontakten min? Jeg vil ha nye venner. Vi kunne tatt en pils.

 

Du kan få innpass i vennegjengen min, og jeg kan godt være støttekontakten din. Jeg er glad i pils, så lenge det ikke er Dahls eller noe annet (fruktig) piss fra Ringnes. :p Og ja, jeg kan bekrefte at gutter / menn er slik. Det har jeg opplevd mange ganger blant folk jeg i disse dager klassifiserer som eks-venner og bekjente jeg ikke har noen interesse av å være høflig mot lenger.

 

Lenke til kommentar

Jeg er ikke trønder, så det er vel det. Samt at det smaker så jævlig fruktig. Som en wannabe-IPA. Og så boikotter jeg Ringnes for 11. året på rad, selv om jeg føler bevegelsen har mista futten. Vi var mange flere i 2003, rett etter at de la ned Tou og Norges beste pilsner (den gang) forsvant fra markedet. Etter hvert har jeg lært meg til å like både Lervig, Berentsen (fra Eigersund av alle steder) og Hansa (enda verre, Bergens-øl! :o ), så det går stort sett greit. Samt at jeg er en djevel på å drikke import.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...