Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo, en får jo betalt så en skal vel strengt tatt ikke klage.

Det kunne jo faktisk vært værre ;) Men nå tenkte jeg å sove igjen :) Natta DNFK :D

Skrevet

Satser på jeg har husket alt for Oslo-turen. Skal jo tross alt være vekk helt til i morgen. For de av dere som ønsker å benytte muligheten til å kjøpe seksuelle tjenester vil jeg være å finne på Rica Victoria Hotel. Spør etter Frank.

Skrevet

What a coincident, skal også til Oslo nå straks. Er på Oslo S om halvannen time. 200,- for en kjapp runde på herretoalettet? :)

Skrevet
200!? Boy, byfolk jo. Så klart er jeg med på det!

Da har vi en avtale. Jeg er herremannen med lang grå frakk og bare hårete legger. Om du kaller meg "onkel" under seansen vår spytter jeg i 20,- til i din betaling. Kos og klemz fra OnkelOddvar52

Skrevet (endret)

Jeg trenger hjelp med å få på tastene mine igjen, laptopkeyboard.. skal man liksom sette dem ned på Skrå,? dette er jo umulig

Edit; Fikset det!

Endret av Iver.th
Skrevet

Woho. Onkel Odvar jo =D

Gawd. Jeg nevnte såvidt i tråden i går, at jeg også skulle til byen. Men så måtte jeg stikke, og fikk ikke svart b-real på hva jeg skulle der oO

Skrevet (endret)

Lurer på hva jeg skal finne på i dag. Lillebroren min skal ha fotballturnering, men å se på 10-åringer løpe rundt i en flokk etter ballen er ikke særlig spennende.

edit: Crysis er ikke ment for å virke!!

Endret av Vintermåne
Skrevet

np: DJ Gotcha - Over 9000 (Remix) "Lulz: A corruption of LOL - Disk 2 - Corruption"

Gjør ikke noe annet enn å høre på dårlig musikk jeg :p

Skrevet (endret)

Kan noen forklare meg hvorfor jeg får rar PM i innboksen min, med uforståelig budskap, fra bruker jeg ikke kjenner?

Endret av Snorre
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...