Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å dra hjem tidlig fra jobb også. Når jeg kommer 20 min før jeg skal. Ikke for det, jeg har brukt mesteparten av dagen på å sose rundt og ikke stirre på en skjerm. Hodepine og irriterte øyne er gøy! :D

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Greit å dra hjem tidlig fra jobb også. Når jeg kommer 20 min før jeg skal. Ikke for det, jeg har brukt mesteparten av dagen på å sose rundt og ikke stirre på en skjerm. Hodepine og irriterte øyne er gøy! :D

Planer for helgen?

Skrevet

Sitte hjemme med mine 71 kr på kontoen. Sånn bortsett fra en tur på posten i morgen for å hente noen greier jeg bestilte i fjor.

Hvordan det? Kommer du sørvestover og vil leke / fylle opp minnekortet med Tom Waits / teste godstolen?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sitte hjemme med mine 71 kr på kontoen. Sånn bortsett fra en tur på posten i morgen for å hente noen greier jeg bestilte i fjor.

Hvordan det? Kommer du sørvestover og vil leke / fylle opp minnekortet med Tom Waits / teste godstolen?

Nei, jeg var hjemme hele jula og hørte zip fra den kanten overhode.

Skal bare chille sjæl. Lage Shepards pie i kveld da. ^^

Så kåt at jeg ikke klarer å få av meg buksa.

Så kom i buksa, er nok ikke første gangen det har skjedd deg.

Skrevet

Så kom i buksa, er nok ikke første gangen det har skjedd deg.

Hvordan i helvete vet du det? Faen, så lei av den stalkinga!

Bruk en kraftig nok vibrator til å gi deg orgasme gjennom buksa.

Der sier du noe. Får bruke en gamepad med rumble.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Om du ikke liker stalking så må du si fra. Nå som jeg vet det kan jeg gi beskjed videre. :)

Skrevet

Nei, jeg var hjemme hele jula og hørte zip fra den kanten overhode.

Skal bare chille sjæl. Lage Shepards pie i kveld da. ^^

Andre var du vel bakfull, tredje var jeg i Trondhjem, fjerde sov jeg bort, femte likeså, sjette var jeg først på jobb og så hadde vi gjester, nyttårsaften var du i Trondhjem, første var jeg uggen, andre satt jeg og leste og i dag har jeg vært på jobb.

Så …Påske? Wagner og Sigrid kommer da. :p

Blir snurring her, resten av familien spiser wok med laks, så da lager jeg noe snadder ingen av de spiser.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Andre var du vel bakfull, tredje var jeg i Trondhjem, fjerde sov jeg bort, femte likeså, sjette var jeg først på jobb og så hadde vi gjester, nyttårsaften var du i Trondhjem, første var jeg uggen, andre satt jeg og leste og i dag har jeg vært på jobb.

Så …Påske? Wagner og Sigrid kommer da. :p

Blir snurring her, resten av familien spiser wok med laks, så da lager jeg noe snadder ingen av de spiser.

Påske blir bra! Snu

Snurring eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer så godt. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...