Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ende-fuckings-lig ...

Nettet forsvant midnatt i går, over hele studentkomplekset.

Aldri har jeg vært så rådvill, panikk og abstinenser som jeg prøvde å kurere med alkohol.

Åh, det stakkars huet mitt.

Skrevet (endret)

Nei Smurfen, det er ikke synd på deg for at du prøvde å drukne sorgene dine med alkohol.

Eplefe: o_O

I do not!

Endret av Nie
Skrevet (endret)

Det er ikke derfor det er synd på meg, det er synd på meg fordi jeg mista nettet.

Det er alltid synd på personer uten nett hjemme som gjør at de må dra steder for å fikse abstinensene sine.

Selv satt jeg og koste meg med WoW. Kjedelig at nettet datt ned.

Hadde mareritt om eksamen igjen da jeg sovna 4 timer senere. =/

edit: clvn, bash! Så kan du hjelpe meg ^^

Endret av Datasmurf
Skrevet

Fisken spurte nettopp "Kan jeg snakke litt med deg, Rebecca?" og jeg svarte "Nei." sånn helt kontant. Jeg tror hun tror at jeg kødder med henne. Dumme, dumme Fisken.

Skrevet
Neida, null stress.

Jeg hadde eksamenene mine i starten av mars, jeg er ferdig :p

Men likevel var det mareritt om eksamen :p

Akkurat, carry on then. :wee:

Fisken spurte nettopp "Kan jeg snakke litt med deg, Rebecca?" og jeg svarte "Nei." sånn helt kontant. Jeg tror hun tror at jeg kødder med henne. Dumme, dumme Fisken.

JADA ALLE FISKER ER DUMME HAHAHAHA!

: (

Skrevet
Skal jeg begynne å lære perl? Eller Bash? Eller kaaanskje Python? Halp =|

hvilket formål?

Tja, egentlig litt av hvert. Alt annet småscripting/programmering som ikke er beregnet for web (PHP :love:). Blir vel mest behandling av filer rekursivt i mapper, og litt andre verktøy for personlig bruk. Holder egentlig en finger på Perl selv. Burde kanskje opprettet en tråd i programmeringsdelen på forumet.

Skrevet
Omfg. Elsker du ikke å våkne kl 11.30 og tenke... "Helvete, jeg forsov meg"? :(

Jeg bare gadd ikke "skole" så jeg sa jeg drakk i natt (vel, det gjorde jeg også, men det er en annen sak). Drikking er en universell unnskyldning :p

Skulle bare teste mikrofoner og kamera og sånn uansett, går vel ikke glipp av så mye.

clvn, jeg syns du kan gå for bash, og så kan du bli flink og hjelpe meg med bugsa i scriptene mine :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...