Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Potato/potàto.. Hvem bryr seg? Med fullmakt fra Odin avgjør jeg diskusjonen her og nå. Det heter måke, har alltid gjort det, og vil alltid gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lost in Translation er trolig den filmen som har fått meg til å sitte og undre når den var ferdig. ufattelig gripende film med utrolig trist slutt, synes jeg da. Og utrolig gode skuespiller-prestasjoner. Makan til film altså.

Mhm, og den er utrolig stemningsfull. Blir sittende i et slags halvkoma.

Da må du se Spoof og Match Point i den rekkefølgen. To gode filmer. Av de to synes jeg Spoof var best. Match Point var selvsagt ikke dårlig.

Uff, meg + nettbutikk ender aldri bra for pengebeholdningen min.

Skrevet
Potato/potàto.. Hvem bryr seg? Med fullmakt fra Odin avgjør jeg diskusjonen her og nå. Det heter måke, har alltid gjort det, og vil alltid gjøre det.

Det har fått en egen tråd nå. Ikke spam denne tråden med slike ting. :roll:

:tease:

Skrevet

Fullmakt fra Dotten ville vært bedre...

Skrevet
Am I really being shot down, Eplefe?

Altså. I det øyeblikket gotzone var den første som var enig med deg hadde vi andre rett.

Så langt ifra. :)
Skrevet
Laaars. Jeg krever et svar.

Ja, du har blitt friskere den siste tiden :wee:

Hva er "den siste tiden"? Hæ? Hæ? Hæ? Kom igjeen. Svar, da!!!!

Skrevet
Jeg stikker.

Dø på dere som mobber meg :cry:

Nåååh, vet du ikke at man aldri skal gå fra et forum med mørke tanker i hodeT? Tror faktisk det står i bibelen et sted også.

Skrevet
Jeg stikker.

Dø på dere som mobber meg :cry:

Nåååh, vet du ikke at man aldri skal gå fra et forum med mørke tanker i hodeT? Tror faktisk det står i bibelen et sted også.

PHP-bibelen eller Silmarillion?

Skrevet
Måke er og blir det eneste korrekte. Bare sånne halvgale nordlendinger og sånn som har en rar talefeil

Er jeg bare halvgal nå? :new_woot:

På ingen måte. Å skrive k og uttale s gjør deg helt klart mer enn halvgal.

Skrevet
På ingen måte. Å skrive k og uttale s gjør deg helt klart mer enn halvgal.

Liksom. Not.

Hva er "den siste tiden"? Hæ? Hæ? Hæ? Kom igjeen. Svar, da!!!!

den siste timen :yes:

YAAAY! Måse har ikke noe å si, altså? :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...