Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uansett hvilken dag det er så hater jeg å sove halve dagen. Det er bortkastet og unødvendig. Dessuten blir jeg trøtt av å sove for lenge og noe av det verste jeg vet er å gå i halvsvime resten av dagen.

Nå skal jeg vaske leiligheten, dusje, så skal jeg ut i regnværet og jogge for å få litt energi.

Endret av Therawyn
  • Liker 1
Skrevet

Jeg våknet vel første gang rundt 12, konstaterte at det var for tidlig og sov et par timer til, og så lå jeg bare og duppa inn og ut av bevissthet mens jeg vurderte om jeg skulle ha pizza eller pølser (middagsrester) til frokost. :p Søndag som faen! :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ser på puter på Jysk. Under produktinformasjon står det "bæreevne". Hva betyr det? Hvor godt puten holder seg under vekten av hodet ditt? :hmm:

Endret av Therawyn
Skrevet

Klør noe helt voldsomt på ryggen, og klarer ikke tilfredstille meg selv (på kløinga, vel å merke.).

Om bare jeg hadde noen som kunne hjulpet meg... :-)

Skrevet

En børste kan fungere utmerket som rygg-kløer. Dog, siden jeg antar at du er mann spørs det om du har det liggende. :p

Skrevet

Personlig er jeg glad for at jeg har fleksible nok armer til å kunne klø min egen rygg. :p

Nå var det forresten jævlig digg med bagels med kremost. Er flere år siden sist, siden jeg nesten aldri finner bagels i denne delen av landet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...