Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

spiser stein

shit virkelig? det er ikke så bra. vondt i tenna sikkert. tror du bør slutte. kan ikke være bra for magen heller da. litt ekkelt egentlig. vasker du steinene? er du robot

Burger fra Egon er 10/10.

aaaaawww yeaaaah!

enig, den er skikkelig mettende også.

sååååå jeg har fått melding fra mange ukjente numre i dag

Endret av Bork Laser
  • Liker 1
Skrevet (endret)

[/size]

shit virkelig? det er ikke så bra. vondt i tenna sikkert. tror du bør slutte. kan ikke være bra for magen heller da. litt ekkelt egentlig. vasker du steinene? er du robot

nei, får dem levert på døra fra det lokale steinknuseranlegget. innpakket etter størrelse, steintype og kvalitet, ikke noe tull Endret av Gjest
Skrevet

er du stein eller?

ehhhehehhuhuheyhey

Hey!! Hey!!
Skrevet

Funker det ikke med afrikanere og feite folk, funker det neppe med asiater.

Funker heller ikke med dverger. Jeg prøvde det i Praha.

Bra at du i det minste ikke har ekskludert gamlinger for noen må jo også gi dem rå kjærlighet.

• Liker 1
Skrevet

Sskal ikke kjøpe iphone igjen. Sdet er et veldig plagsomt problem som gjør at den ene siden av skjermen enten ikke reagerer, eeller at det blir dobbelt. Pleier å fjerne det, men gadd ikke denne gaangen.

• Liker 1
Skrevet

For å forberede meg til å være uthvilt klokka 5 og dra på jobb, prøvde jeg å snu døgnet ved å hoppe over ei natt. Jeg våknet 2 om morgenen i går. Så snudde jeg døgnet for mye og våknet 12 i dag. Resultatet? Jeg er lys våken nå og kommer til å være det i et par timer. Faen ta.

• Liker 1
Skrevet

jeg vedder en tier på at de skrivefeilene er nøye planlagt.

Det er de ikke. Jeg lyver ikke !!

Det er saykt irriterende. Noen fler som har fått samme problem på iphone? Det skjer ikke hel tiden, men problemet er alltid der. Kan ikke scrolle på den siden heller...

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Skrevet

Burger fra Egon er 10/10.

Vært på Egon en gang. Da spiste jeg slike tortilla chips med ost og et par andre ting. Det var kjempegodt i hvert fall. Men hvis burgeren er så god som du påstår, skal jeg søren meg dra dit når jeg får penger
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...