Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er fordi jeg kom tilbake

Fyren i avataren din ser meget fornøyd ut (er det deg?)

Endret av TMB
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Skrevet

Skjerpings folkens! nå begynner det bli litt vel mye tull inne her igjen.

La oss gå tlbake tll jenter som flørter med sexylubb1 og sier de vil gi folk blowjobs med mchansern og lord britishface som med jevne mellomrom stikker innom for å gjøre narr av folk

• Liker 5
Skrevet

Glemte jo

Skamklipt og Eplefe som kommer og setter folk som er litt i overkant frekk på plass, og bundy med dop/sex/bdsm referansene sine og Slimda sine furry/hentaiponny referanser.

Skrevet

La oss gå tlbake tll jenter som flørter med sexylubb1 og sier de vil gi folk blowjobs med mchansern og lord britishface som med jevne mellomrom stikker innom for å gjøre narr av folk

ENIG!

Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg hadde faktisk tenkt å gjøre narr av deg i dag Slimda, men jeg lot være fordi at selv om jeg er en sånn kul type på forumet som alle synes er helt badass så er jeg egentlig en snill person som ikke vil såre noen.

Skrevet

Jeg hadde faktisk tenkt å gjøre narr av deg i dag Slimda, men jeg lot være fordi at selv om jeg er en sånn kul type på forumet som alle synes er helt badass så er jeg egentlig en snill person som ikke vil såre noen.

Jeg har heldigvis blitt så voksen at jeg ikke bryr meg særlig om hva folk skriver om meg på internett.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer