Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sover helst i seng, men også alle andre steder, unntatt på flyet og toget.

 

Hvorfor ikke fly?

Jeg har sovet mange ganger på fly, ofte av nødvendighet (dvs. heftig lang flytur).

En dårlig erfaring har jeg riktignok, jeg sovnet på flyet fra kirkenes og våknet ikke ved landing. En flyvertinne vekket meg da flyet var tomt :ph34r:

Lenke til kommentar

Ingen som faktisk har konkrete forslag til seng altså? Sover dere alle fortsatt i skumgummimadrass på barnerommet?

Jeg sover i en kontinentalseng med tre-fire madrasser. Dobbeltseng, baby! Oh yeah! Perfekt for meg som sover urolig og har en historie med å våkne på gulvet.

 

Hvorfor ikke fly?

Jeg har sovet mange ganger på fly, ofte av nødvendighet (dvs. heftig lang flytur).

En dårlig erfaring har jeg riktignok, jeg sovnet på flyet fra kirkenes og våknet ikke ved landing. En flyvertinne vekket meg da flyet var tomt :ph34r:

Jeg vet ikke. Uansett hvor mye jeg prøver, får jeg sjelden til å sove på fly. Den eneste gangen jeg har klart å sovne, var da jeg fløy med KLMs business class til USA, men der drev jo flyvertinnene og vekte meg hele tiden for å spørre om jeg ville ha mat, mer champis og om alt gikk bra. ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...