cowboy bob Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er en ung mann og jeg har over 150 digitale spill uten manual på Steam
multisync Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Minn meg på å slutte å se på romantiske filmer. Endret 24. oktober 2012 av multisync
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 I kveld er det på tide å få søss til å åpne øya for noe annet enn romantisk kliss - hun skal få se The Shawshank Redemption. ^^ 1
Kammizez Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Minn meg på å slutte å se på romantiske filmer. Hvorfor?
multisync Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Minn meg på å slutte å se på romantiske filmer. Hvorfor? Fordi jeg av en eller annen grunn liker å se på det, men blir smådeppa i ettertid fordi jeg er stuck i den vanlige, veldig lite romantiske verden (for min del ihvertfall) Så akkurat på "Ruby Sparks" sånn for å få litt kontekst. I kveld er det på tide å få søss til å åpne øya for noe annet enn romantisk kliss - hun skal få se The Shawshank Redemption. ^^ Har hun seriøst ikke sett den? o.O Hvor gammel er hun, for den filmen trodde jeg de fleste hadde sett et par ganger, jeg har vel til og med sett den på tv en gang. Endret 24. oktober 2012 av multisync
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Har heller ikke sett den filmen. Ikke kommer jeg til å se den heller, da folk hyper den så sinnsykt opp at jeg kommer til å bli skuffet når jeg først ser den. Jeg er en ung mann og jeg har over 150 digitale spill uten manual på Steam Jeg er en mann og jeg har over 200 digitale spill på Steam. De har manual også, du må bare sjekke litt mer. Høyreklikk f.eks kan gi deg tilgang til manual om det er der.
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Manualer skal lukte trykkeri. Ikke ligge som en PDF-fil i Steam. 1
Kammizez Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Fordi jeg av en eller annen grunn liker å se på det, men blir smådeppa i ettertid fordi jeg er stuck i den vanlige, veldig lite romantiske verden (for min del ihvertfall) Så akkurat på "Ruby Sparks" sånn for å få litt kontekst. Den beste medisinen mot slikt er å så en såpass mørk film, som får deg i humør til å drikke rottegift og bli kvitt lidelsen av å være en del av denne menneskeheten.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Eller, så kan du ta en tur på en fjelltopp, betrakte skjønnheten som er naturen vår.
multisync Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Thanks, men pøver heller å finne en komedie, det er bedre kur, men det er langt mellom hver bra komedie Sånn alternativt har jeg alltid tenkt å skrive, typ bok. Men får bare skrevet noen få sider hver gang jeg føler for å skrive, og ikke noe som til slutt kan bli sammenhengende Endret 24. oktober 2012 av multisync
oOF Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Har heller ikke sett den filmen. Ikke kommer jeg til å se den heller, da folk hyper den så sinnsykt opp at jeg kommer til å bli skuffet når jeg først ser den. Jeg er en mann og jeg har over 200 digitale spill på Steam. De har manual også, du må bare sjekke litt mer. Høyreklikk f.eks kan gi deg tilgang til manual om det er der. Shawshank Redemption er jo en flott film det. Kan absolutt anbefale å se den.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg vet det er en flott film. Folk skryter så fælt over den at det er en naturlig selvfølge at jeg kommer til å bli skuffet.
CypheroN Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Det er latterlig at The Shawshank Redemption ligger på 1.plass på IMDb, og dette sier jeg ikke bare for å få forventningene dine ned. Det er en skam, rett og slett. Like klissete og teit som Forrest Gump og The Green Mile.
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Haha. Motsatt psykologi fungerer dårlig, beklager.
Kammizez Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg vet det er en flott film. Folk skryter så fælt over den at det er en naturlig selvfølge at jeg kommer til å bli skuffet. Meh, den er overvurdert etter min mening. En solid film, men ikke noe mer enn det.
CypheroN Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Haha. Motsatt psykologi fungerer dårlig, beklager. Du leste visst ikke posten min godt nok. Jeg mente det jeg sa. Gudfaren I og II som ligger rett under den, er hundrevis av ganger bedre på alle mulige måter.
Need44speed Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Det er latterlig at The Shawshank Redemption ligger på 1.plass på IMDb, og dette sier jeg ikke bare for å få forventningene dine ned. Det er en skam, rett og slett. Like klissete og teit som Forrest Gump og The Green Mile. Helt enig! Alle jeg har sagt det til har vært uenig.
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg elsker både The Shawshank Redemption, The Green Mile og Forrest Gump, og mener det er velfortjent at de ligger der de gjør, selv om jeg helst skulle hatt de på hhv. 1., 3. og 2.-plass. Har mindre til overs for diverse japanske klassikere, samt Gudfaren-trilogien.
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2012 Skrevet 24. oktober 2012 Har hun seriøst ikke sett den? o.O Hvor gammel er hun, for den filmen trodde jeg de fleste hadde sett et par ganger, jeg har vel til og med sett den på tv en gang. Jepp. Hun er 22,5 år, og liker ikke sånne filmer. Følger ikke akkurat med heller. Mer interessert i å preike med gutter på Skype. Veldig irriterende sånn midt under filmen i grunn. For komedier, se Final Destination. De er usaklig morsomme, til å være den typen film.
Anbefalte innlegg