Slimda Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har "langt" hår nå. ser jævlig ut. Og jeg er for lat til å klippe meg.
Slimda Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Du klipte deg jo for ikke lenge siden jo. Uh, jo.Det var vel etter forrige forumtreff?
Heddy Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Uh, jo.Det var vel etter forrige forumtreff? Ja. La det vokse litt
L4r5 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Hvor mye ved ville en hakkespett hugge om en hakkespett kunne hugge ved? Endret 16. oktober 2012 av L4r5
Slimda Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg liker ikke langt hår. Er så... slitsomt. Varmt og ubehagelig, mas å vaske det i dusjen og... Spesielt når jeg trener. Bah. 1
L4r5 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg liker ikke langt hår. Er så... slitsomt. Varmt og ubehagelig, mas å vaske det i dusjen og... Spesielt når jeg trener. Bah. Men det er jævlig digg når du kjører sykkel. Eller bader og dukker under. Når du kommer opp igjen er det bare å kaste håret bakover og late som du er i en sjamporeklame.
Heddy Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Hvor mye ved ville en hakkespett hugge om en hakkespett kunne hugge ved? A woodchuck would chuck as much wood as a woodchuck could chuck if a woodchuck could chuck wood.
Slimda Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Hvor mye ved ville en hakkespett hugget om en hakkespett kunne hugge ved? Hvor mye ved ville en hakkespett hugget om en hakkespett kunne hugget ved? Vel, for å måle mengden, måtte hakkespetten kunne telt, noe som bare mennesker kan gjøre. Så om den som teller ikke kan hogge ved, og den som hogger ved ikke kan telle, er det lite de kan si. Konklusjon. Vedhogging er bare hipstere som gjør.
Heddy Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Eller bader og dukker under. Når du kommer opp igjen er det bare å kaste håret bakover og late som du er i en sjamporeklame. Gjør dette hver eneste gang.
Slimda Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Men det er jævlig digg når du kjører sykkel. Eller bader og dukker under. Når du kommer opp igjen er det bare å kaste håret bakover og late som du er i en sjamporeklame. Eller å stå ute å vente på trikken mens man kjenner at håret stivner til is. men sjamporeklamestuntet er gøy. Synd jeg ser ut som en slik derre dyptvannsfisk.
L4r5 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Gjør dette hver eneste gang. Det er obligatorisk. Eller å stå ute å vente på trikken mens man kjenner at håret stivner til is. Faktisk, ja. Eller kjenne hvor vått det blir i en reall regnskyll. Digg.
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Man vet det er vinter når håret fryser til is. Fresht.
Slimda Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Faktisk, ja. Eller kjenne hvor vått det blir i en reall regnskyll. Digg. Men det er like digg å gå ut av dusjen, "se" på håret, og så er det tørt. Og så er det bedre ventilasjon til topplokket når jeg trener. 1
L4r5 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Men det er like digg å gå ut av dusjen, "se" på håret, og så er det tørt. Og så er det bedre ventilasjon til topplokket når jeg trener. Det er et godt poeng jeg ikke kan si noe på. Det koker nok ned til avveininger om hva som er viktigst for en selv.
L4r5 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Man vet det er vinter når håret fryser til is. Fresht. Pfft. I mine dager vassa vi med snø opp til panna. Og skaren kunne holde en mann ved St.Hans. Det var tider det.
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Pfft! I mine dager ble vi totalt nesnød. Måtte grave oss opp av snøen hver gang vi ville se dagslys. Men ja, husker vintrene som mye finere og bedre før.
L4r5 Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Du var fremdeles heldig som kunne bruke spade. Luksus kaller vi det. Vi måtte grave oss ut for hånd. Og ofte endte det med at vi måtte spise snø for å overleve. Butikken var jo like nedsnødd.
Kammizez Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Du var fremdeles heldig som kunne bruke spade. Luksus kaller vi det. Vi måtte grave oss ut for hånd. Og ofte endte det med at vi måtte spise snø for å overleve. Butikken var jo like nedsnødd. Du var faktisk en av de barna som satset på å få mark i snøen dere spiste?
Anbefalte innlegg