Spartapus Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Ny dag, nye møter. Bare å benke seg til med kaffe og iPhone.
Bytex Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Det eneste jeg husker av naturfagen på ungdomsskolen var at læreren min påsto han IKKE kjente lukten av ei maurtue og mente det var bare tull. Men det stinker maursyre jo på flere meters avstand..han var bare gammel og tett i nesa tror jeg.
kanin333 Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Man må passe seg nå, ellers tar vi nok ganske fort over dette forumet! Kaninjakt er ikke tillatt!... sier vi xD Snart er det bare kaniner her. Så blir det.. kaninforum.
Bruker-33331 Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Er det lov å drive med formering i kafeen? :O Skal vi prøve?
Heddy Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Skal vi prøve? Jeg driver dessverre ikke med ekstremsport.
Bruker-33331 Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 (endret) Jeg driver dessverre ikke med ekstremsport. Sikker? *vifte med potetgullpakke* Endret 19. april 2012 av Sulfuric 1
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Jupp! Men, må si at du hadde ganske awesome "Maskinvare" lista opp på profilen din xD Den fungerer bedre enn det mange av dere andre har, kan jeg tenke meg. Lurer på om maskinen hennes blir varm Den blir varm etter litt bruk, men pleier å bli raskt avkjølt om jeg bruker vannkjøling. Tja, føler at maskinen min kjører ganske optimalt jeg, trenger ikke vannkjøling engang Det er jo ikke noe vits i å bli overopphetet bare av å starte gode gamle notepad.exe Er det lov å drive med formering i kafeen? :O Jah! Hvorfor skulle ikke det være lov da? Er ikke dette et fritt land? xD Bare feil av deg når du står og ser på!
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Jeg driver dessverre ikke med ekstremsport. Sikker? *vifte med potetgullpakke* Ikke gap over for mye nå da Sikker på at du takler detta? xD
Heddy Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Første dagen for å ha på russebukse. Ungdommen nå til dags. I min tid venta vi til første mai. (Bortsett fra en liten unntaksfest i april av praktiske årsaker, shhhh).
kanin333 Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Tja, føler at maskinen min kjører ganske optimalt jeg, trenger ikke vannkjøling engang Det er jo ikke noe vits i å bli overopphetet bare av å starte gode gamle notepad.exe Maskinen min kjører Linux, så er ikke noe notepad.exe Tits Linux
Heddy Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Sikker? *vifte med potetgullpakke* Tro det eller ei, akkurat i dag er potetgullsuget borte :D Wohoo! Jah! Hvorfor skulle ikke det være lov da? Er ikke dette et fritt land? xD Bare feil av deg når du står og ser på! Haha ^^ Okei da. Kan jeg være filletante for eventuelle kaninunger?
Bytex Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Jeg hatt en pose sørlandschips i flere uker sittende på kjøkkenbenken. Ufattelig at jeg ikke har åpna den egentlig.
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Russ = Jeg har sett for mange zombie-filmer opp gjennom tidene, for det er alt jeg klarer å se på dette bildet xD
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Tja, føler at maskinen min kjører ganske optimalt jeg, trenger ikke vannkjøling engang Det er jo ikke noe vits i å bli overopphetet bare av å starte gode gamle notepad.exe Maskinen min kjører Linux, så er ikke noe notepad.exe Tits Linux Ah... Ordentlig HARDCORE Linux Tits altså? Vel, da må de vel være ganske små og merker nesten ikke at de er der, akkurat som Linux-kjernen? xD Jah! Hvorfor skulle ikke det være lov da? Er ikke dette et fritt land? xD Bare feil av deg når du står og ser på! Haha ^^ Okei da. Kan jeg være filletante for eventuelle kaninunger? Jah, jøss! Det skal du da få lov til, men vær forberedt på at det er ganske mange!
kanin333 Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Ah... Ordentlig HARDCORE Linux Tits altså? Vel, da må de vel være ganske små og merker nesten ikke at de er der, akkurat som Linux-kjernen? xD Du merker først ikke at de er der, men så skjønner du at de fungerer så mye bedre enn alt annet. Du må bare blir vant til det først, og passe på at du har installert alt du trenger. Og du slipper at de tar mye unødvendig plass.
SmoothCriminal Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Russedåp imorgen her i stavanger, CRAP! tror jeg havner på terrorlisten, får og gå i frakk og finsko
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Ah... Ordentlig HARDCORE Linux Tits altså? Vel, da må de vel være ganske små og merker nesten ikke at de er der, akkurat som Linux-kjernen? xD Du merker først ikke at de er der, men så skjønner du at de fungerer så mye bedre enn alt annet. Du må bare blir vant til det først, og passe på at du har installert alt du trenger. Og du slipper at de tar mye unødvendig plass. Det er ikke størrelsen som har noe å si, det er hvor god effekt de har på resten av systemet og andre enheter man måtte koble til Smaken er som baken, og alle har sin smak på hvordan GUI skal se ut og oppføre seg for den beste brukeropplevelsen
Anbefalte innlegg