Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg husker av naturfagen på ungdomsskolen var at læreren min påsto han IKKE kjente lukten av ei maurtue og mente det var bare tull. Men det stinker maursyre jo på flere meters avstand..han var bare gammel og tett i nesa tror jeg.

Skrevet

Man må passe seg nå, ellers tar vi nok ganske fort over dette forumet! Kaninjakt er ikke tillatt!... sier vi xD

Snart er det bare kaniner her. Så blir det.. kaninforum.

Skrevet

Jupp! Men, må si at du hadde ganske awesome "Maskinvare" lista opp på profilen din xD

Den fungerer bedre enn det mange av dere andre har, kan jeg tenke meg.

Lurer på om maskinen hennes blir varm

Den blir varm etter litt bruk, men pleier å bli raskt avkjølt om jeg bruker vannkjøling.

Tja, føler at maskinen min kjører ganske optimalt jeg, trenger ikke vannkjøling engang ;) Det er jo ikke noe vits i å bli overopphetet bare av å starte gode gamle notepad.exe ;)

Er det lov å drive med formering i kafeen? :O

Jah! Hvorfor skulle ikke det være lov da? Er ikke dette et fritt land? xD Bare feil av deg når du står og ser på! :p

Skrevet

Første dagen for å ha på russebukse. :fun:

Ungdommen nå til dags. I min tid venta vi til første mai. (Bortsett fra en liten unntaksfest i april av praktiske årsaker, shhhh).

Skrevet

Tja, føler at maskinen min kjører ganske optimalt jeg, trenger ikke vannkjøling engang

Det er jo ikke noe vits i å bli overopphetet bare av å starte gode gamle notepad.exe ;)

Maskinen min kjører Linux, så er ikke noe notepad.exe ;)

Tits Linux

Skrevet

Sikker?

*vifte med potetgullpakke*

Tro det eller ei, akkurat i dag er potetgullsuget borte :D :D Wohoo!

Jah! Hvorfor skulle ikke det være lov da? Er ikke dette et fritt land? xD Bare feil av deg når du står og ser på! :p

Haha ^^ Okei da. Kan jeg være filletante for eventuelle kaninunger?

Skrevet

Tja, føler at maskinen min kjører ganske optimalt jeg, trenger ikke vannkjøling engang

Det er jo ikke noe vits i å bli overopphetet bare av å starte gode gamle notepad.exe ;)

Maskinen min kjører Linux, så er ikke noe notepad.exe ;)

Tits Linux

Ah... Ordentlig HARDCORE Linux Tits altså? Vel, da må de vel være ganske små og merker nesten ikke at de er der, akkurat som Linux-kjernen? xD

Haha ^^ Okei da. Kan jeg være filletante for eventuelle kaninunger?

Jah, jøss! Det skal du da få lov til, men vær forberedt på at det er ganske mange! :p

Skrevet

Ah... Ordentlig HARDCORE Linux Tits altså? Vel, da må de vel være ganske små og merker nesten ikke at de er der, akkurat som Linux-kjernen? xD

Du merker først ikke at de er der, men så skjønner du at de fungerer så mye bedre enn alt annet. Du må bare blir vant til det først, og passe på at du har installert alt du trenger. Og du slipper at de tar mye unødvendig plass.

Skrevet

Du merker først ikke at de er der, men så skjønner du at de fungerer så mye bedre enn alt annet. Du må bare blir vant til det først, og passe på at du har installert alt du trenger. Og du slipper at de tar mye unødvendig plass.

Det er ikke størrelsen som har noe å si, det er hvor god effekt de har på resten av systemet og andre enheter man måtte koble til ;) Smaken er som baken, og alle har sin smak på hvordan GUI skal se ut og oppføre seg for den beste brukeropplevelsen :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...