Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen etter. Det gjorde jeg på Orkanger i vinterferien. :p

The KLF på repeat mens jeg har spilt Diablo 2 og Rage of Mages 2: Necromancer har gjort dette til en rimelig digg dag så langt. :D

Må bare finne en ekstra strømforgrener og DVI-kabel, så er jeg klar for LAN i morra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart man kan.

Det beste med å gå / sitte ute og spise is når det er kaldt, er at isen ikke smelter. :D

Vi pleide å vandre rundt på Steinkjer i -15 grader og spise softis.

To av oss i kortbukse og t-skjorte. En tredje i t-skjorte og resten med åpne jakker. Galne unger som ikke fattet at vinter og kulde kombinert med klær som passer seg bedre om sommeren, i bunn og grunn var en dårlig idé. :p

Skrevet

Det hadde jeg for noen uker siden. :tease:

Men du har vært i varme, solrike Oslo. Mens jeg har hatt vinter frem til nå :p

Skrevet

Skal prøve vegetarmiddag i dag, forandring fryder? :)

Du skal spise tilbehøret til et vanlig måltid altså?

Men du har vært i varme, solrike Oslo. Mens jeg har hatt vinter frem til nå :p

Oslo. I'm lovin' it!

Skrevet (endret)

Det er solrikt her i drammen, men ikke så jækla varmt..+5 grader.

Ang klær og vær, det rareste jeg har sett var to typiske "babes" i 14-15 årsalderen som var VELDIG stolte av å ha fått pupper, så de hadde skvisa dem sammen og oppover og ingenting til å dekke dem med..i -10 grader.

Det må ha vært KALDT.

Endret av Bytex
Skrevet

Oslo skal ha at de har hatt fint vær i år.

Ikke noe galt med kjøttfrie måltid nå og da. Tror dog eneste gangene jeg har det er når jeg spiser pasta, tomatsuppe eller grøt. Litt kjedelig.

Skrevet

Tenkte bare å prøve en forandring, med tanke på at jeg så og si spiser kjøtt til alle måltider. Blir gjerne litt mye i lengden, og variert kosthold skader ingen.

Skrevet

I dag skal jeg være snill datter og lage middag.

Det finnes flere typer kjøtt. Kylling, kalkun, okse, svin, ferskvannsfisk, saltvannsfisk, hest... :D

Lam :D Namnam.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Tenkte bare å prøve en forandring, med tanke på at jeg så og si spiser kjøtt til alle måltider. Blir gjerne litt mye i lengden, og variert kosthold skader ingen.

Supert! Hva skal du spise?

Skrevet (endret)

Ingenting på McDonalds er godt.

Gypsy, tenkte noe ala vegetarpita, har ikke peiling på vegetarmat så jeg velger raskt ut ifra noe jeg fant på nett. :)

Endret av LithitiumS
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...