SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Dette virker lovende. Skulle egentlig ikke starte før etter påske, men da jeg var på omvisning i bygget, kom det opp et problem som jeg sa jeg kunne løse på et par minutter og nå har jeg tilbragt de siste tre timene på å hilse på folk og sitte på desken, lære meg om hvordan ting fungerer osv. Skal tilbake på mandag og tirsdag for å lære mer. Dette blir stas! Aprilsnarr på forskudd? Nei? Jeg forstår ikke hva du mener med det ... Jeg har da bare vært positiv til jobb de siste månedene. Da har jeg ikke fulgt meg, beklager det smurfen
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Har kjøpt inn six pack med hansa, og diverse mørke øler. So hardcore! Okei? Du er vel kjempekul som skriver den kommentaren, hvor gammel er du i grunn? Ølene skal nytes.
felicity Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Okei? Du er vel kjempekul som skriver den kommentaren, hvor gammel er du i grunn? Ølene skal nytes. Sur i dag også?
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 "Ølene" skal PIMPES. Neida, "ølene" skal faktisk nytes.
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Sippetryne kan du være sjæl, ser absolutt ingen grunn til at du skal sitte bak skjermen og tro at du er noe på et forum ved å kalle folk sippetryne, eller har du gjerne ikke utviklet deg lengre? Vida, nei jeg er ikke sur i dag. Hvorfor skal dere anta at jeg er så hissig for tiden?
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Hvorfor kommer ingen med trøsteord til meg for at jeg er stuck på jævla gardemoen?? Hallo!! Edit: herregud, hold opp å krangle da kjipinger. Fokuser på meg i stedet! Endret 30. mars 2012 av HedvigR
kanin333 Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Nøt en flaske hvitvin og en boks druer i går kveld, jeg. Torsdag ble fredag, siden jeg reiser bort i morgen tidlig.
felicity Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Vida, nei jeg er ikke sur i dag. Hvorfor skal dere anta at jeg er så hissig for tiden? Du er litt aggressiv av deg.
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Gardemoen er da ikke så ille. Vær stuck på Frankfurt da begynner vi å snakke. Vida, nei jeg er ikke sur i dag. Hvorfor skal dere anta at jeg er så hissig for tiden? Du er litt aggressiv av deg. Det var da synd, jeg har da ikke vært noe frekk mot noen i det siste så forstår ikke hvorfor du synes jeg er litt aggressiv. Endret 30. mars 2012 av LithitiumS
kanin333 Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Sippetryne kan du være sjæl, ser absolutt ingen grunn til at du skal sitte bak skjermen og tro at du er noe på et forum ved å kalle folk sippetryne, eller har du gjerne ikke utviklet deg lengre? Vida, nei jeg er ikke sur i dag. Hvorfor skal dere anta at jeg er så hissig for tiden? Du virker litt aggressiv i dag.. 1
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor kommer ingen med trøsteord til meg for at jeg er stuck på jævla gardemoen?? Hallo!!! Fordi Gardermoen er et veldig flott sted. Du kan drikke øl til skyhøye priser. Nei, vet du hva. Gardermoen er det værste stedet ever å være stuck på. Bortsett fra flyplassen i bangkok da.
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Gardemoen er da ikke så ille. Vær stuck på Frankfurt da begynner vi å snakke. Jeg var stuck i Hamburg i åtte+ timer i januar.
Rattlebone Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Jeg synes at alle bør roe seg et hakk ned og se på det positive i dette livet.
felicity Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Fordi Gardermoen er et veldig flott sted. Du kan drikke øl til skyhøye priser. Nei, vet du hva. Gardermoen er det værste stedet ever å være stuck på. Bortsett fra flyplassen i bangkok da. Prøv flyplass i Amsterdam, du. Fy faen.
L4r5 Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor kommer ingen med trøsteord til meg for at jeg er stuck på jævla gardemoen?? Hallo!! Edit: herregud, hold opp å krangle da kjipinger. Fokuser på meg i stedet! Dakar lille deg. Det går nok bra skal du se. Dumme bussen kommer snart igjen. Da kan du kjøre heeelt hjem til mamma'n din og så kan du sitte på fanget hennes og få trøsteklem.
Heddy Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Jeg synes at alle bør roe seg et hakk ned og se på det positive i dette livet. Det er fullt av søte millitærgutter her. Positivt Edit: Lars er flink og forstår meg. Nå dør telefonen min, adios Endret 30. mars 2012 av HedvigR
felicity Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Jeg synes at alle bør roe seg et hakk ned og se på det positive i dette livet. Aha. Watch me: Elsker livet. Alt er perfekt. Jeg er usannsynlig lykkelig. Elsker alt og alle. Elsker meg selv. Elsker verden. Ingen verdens ting er galt. FY FAEN SÅ JÆVLIG FANTASTISK!!! Jeg elsker livet, åhhh!
LithitiumS Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Gardemoen er da ikke så ille. Vær stuck på Frankfurt da begynner vi å snakke. Jeg var stuck i Hamburg i åtte+ timer i januar. Ikke vært på den flyplassen så jeg aner ikke hvordan den er. Er mange flyplasser som er forholdsvis gøyale å utforske. Jeg synes at alle bør roe seg et hakk ned og se på det positive i dette livet. Kan det være et greit sted å starte med å slutte å kalle brukere ting?
SirUstinov Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Du får meg til å tenke på alle de utallige timene jeg har tilbrakt på gardermoen hedvig. Fram og tilbake fra tjeneste. Hadde dette vært for 2 år siden så kanskje vi hadde sittet på samme benk?!
Anbefalte innlegg