Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha! Vi kunne jo opprettet en dating-tråd på diskusjon. Det hadde sikkert slått an.

Forumtreff med Speed-date!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann alle sammen.

Er dette den offisielle chattetråden på dette forumet?

Mer eller mindre. Sosialtråd nr. 1. Ta deg et bord og slå løs med tomprat.

Skrevet

Er det akseptabelt med vulgært språk, forresten?

Det er påkrevd :)

Snart kommer noen, antagelig Hansern, til å gi deg en kort og sarkastisk oppsummering av de hyppigste posterne i tråden.

Skrevet

Kanskje det er best å roe nervene med litt kaffè før de barske forumistene kommer og tar knekken på meg.

Neida, vi er visst ganske greie her.. jeg har ikke vært her så altfor lenge selv, men jeg bare tvang meg inn fra første dag.

Skrevet

Men da er du vel per definisjon fortsatt kresen.

Det kommer an på hvordan du definerer kresen, jeg vil ikke si jeg er kresen i matveien. Jeg liker veldig mye forskjellig og jeg elsker å prøve ut nye ting, uavhengig av om jeg tror jeg liker det eller ikke. Som hønsesuppe og hvalbiff tilberedt av skitne hender på et shady skolekjøkken, eller calamares / andre former for blekksprut.

Froskelår smakte derimot relativt lite, og kan lett spises igjen. Søss driver på og går direkte fra vann og brød til snegler da. Det synes jeg er modig gjort av henne, jeg vet ikke om jeg tør prøve det. Det nærmeste jeg kommer escargot er vel kanskje blåskjell. :p

Skrevet

Kanskje det er best å roe nervene med litt kaffè før de barske forumistene kommer og tar knekken på meg.

Neida, vi er visst ganske greie her.. jeg har ikke vært her så altfor lenge selv, men jeg bare tvang meg inn fra første dag.

Men du er jente. Vi er ganske åpne for flere jenter her, og ikke like åpne for flere gutter (les: konkurranse). :p

Skrevet

Jeg hang her da jeg var 12. So hardcore.

Mens jeg var gammel da jeg meldte meg inn her og nFF. Sommeren jeg fylte 16 og var i Stavanger og trengte hjelp til å dirke opp hengelåsen på spritskapet. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...