Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan krangle med meg? :shrug:

Det er ikke like morsomt å hisse opp irritable moderatorer som vanlige newbie-brukere.

Give it your best shot, jeg er i godt humør ^^^

Skrevet

Faren din suger hest kukk og morra de lukter rene sjømat bufèen nedentil?

post-5057-1204547373_thumb.jpg

Du ær sjikkeli domm å vi hater dæj ale samn! :mad:

vet jeg er dum og at dere syns jeg er en dum tard fra nordnorge som aldri burda ha vært mod.

Fortell meg heller noe jeg ikke vet :p

Skrevet

Satan, tror jeg nesten knakk fingeren i en dør på en container nå nettopp. Har nesten ikke følelse ytterst på fingeren. Jeg trenger trøst nå =(

Skrevet
Fortell meg heller noe jeg ikke vet :p
Noe du ikke vet? :hmm:

Pointe-Noir, kongo hadde på deler av nittitallet en årlig vekst på 70% i innbyggertall.

Skrevet
Satan, tror jeg nesten knakk fingeren i en dør på en container nå nettopp. Har nesten ikke følelse ytterst på fingeren. Jeg trenger trøst nå =(

Så så, jeg har det bedre en deg :green:

:devil:

Skrevet
Penis Trygve har liten penis!

Nåvel, beibi. Du klaget ikke på lørdag. ;)

Nå som jeg skulle komplimentere deg med Tool-spilling på dashboardet på last'ern.

HMPF.

Skrevet

Så så, jeg har det bedre en deg :green:

:devil:

Jeg er smertelig klar over at alle her inne antagelig har det bedre enn meg nå :cry:

Skrevet

*kooooooosepå Yo-naZ*

Nå som jeg skulle komplimentere deg med Tool-spilling på dashboardet på last'ern.

HMPF.

:love:

Tool er satans så digg. Synd det ikke blir noe TG på meg da. Så frem til kaffe og Jamiroquai med deg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...