Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kommet til Sex Pistols i rockehistorien. Utrolig digg, til tross for at jeg ikke liker musikken. Bare synd vi slutter der, og ikke fortsetter videre til metal og diverse.

Skrevet
Hvorfor det? Er det en eller annen furten kunde?
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor han skulle anmelde meg... men noe har jeg tydligvis gjort :) jeg har heldigvis mitt på det rene, og hele samtalen er tatt opp på disken :)
Skrevet (endret)

Kan jo bli morro det, Espen. :p

Jeg lærer om MSN, Second Life og Google på skolen. :woot:

Endret av Nie
Skrevet
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor han skulle anmelde meg... men noe har jeg tydligvis gjort :) jeg har heldigvis mitt på det rene, og hele samtalen er tatt opp på disken :)
Det var det de babla om når jeg var selger også. Det var ikke mest for å ta opp hvis vi gjorde noe feil, men for å beskytte oss mot anmeldelser.
Skrevet

IT-fyren var søt. :hmm:

Han virka frustrert da. Forstår jeg godt. Ble dradd opp på dette bygget i drittvær for å se på ett ikke-eksisterende problem. Dakar.

Random poster ftw. x)

Skrevet
Det var det de babla om når jeg var selger også. Det var ikke mest for å ta opp hvis vi gjorde noe feil, men for å beskytte oss mot anmeldelser.
de blir som regel bare spart i 48 timer... men fikk ordnet så den ble lagt i en egen disk, og spart til evigheten...
Skrevet

Han virka frustrert da. Forstår jeg godt. Ble dradd opp på dette bygget i drittvær for å se på ett ikke-eksisterende problem. Dakar.

Random poster ftw. x)

Jeg vet akkurat hvordan det føles. AKKURAT! Jeg hater folk som ringer oss om det er en løs kontakt eller tomt for ark i en printer.

Skrevet

Random poster ftw. x)

Hva var det ikke-eksisterende problemet da?
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...