Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 O m g what is this. Har ALT FOR MANGE invitasjoner for kvelden. Og jeg vil virkelig alle, men kanskje mest den tredje, men den første spurte jo først. HM Ignorer alle, kom til Orkanger og hold meg med selskap. Begge søstrene mine drar til Trondhjem virker det som. Ei for å feste, ei for å holde ei venninne med selskap.
makingFaces Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Hvorfor tar du ikke alle? Bare løp rundt og kombiner alt sammen. Lar seg vanskelig gjøre når det er flere mil mellom dem, ellers et godt forslag Orkanger, Sjur? Det er jo det gudsforlatte stedet bussen svipper innom på vei til og fra Molde, det. Vender nesen mot trønderske strøk om bare noen få uker nå, hang in there!
Mchansern Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 (endret) Fått flere tilbud om å stikke ut i dag også, men det ender kanskje med at jeg blir hjemme. Er maks loner, og jeg digger det. edit kanskje jeg skal stikke ut å drikke meg full... hmmm... Endret 30. juli 2011 av Mchansern
Bytex Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Jeg begynner å bli jævlig lei av å være loner kjenner jeg.
Kammizez Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Fått flere tilbud om å stikke ut i dag også, men det ender kanskje med at jeg blir hjemme. Er maks loner, og jeg digger det. edit kanskje jeg skal stikke ut å drikke meg full... hmmm... Hey, hvorfor drikke deg full med andre når du kan drikke deg full alene? Om du etterhvert blir ensom så kan du ringe meg. Da kommer jeg bort og da kan jeg være din spoonepartner.
Mchansern Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Jeg gjør nå litt research på hvilket sted jeg vil avlegge et besøk neste år. Slik det ligger an nå er det hard konkurranse mellom: Burma (Myanmar) Øst-Afrika (Uganda hadde vært særs kult). Filippinene og Malaysia (Jungel i Malysia og strender i Filippinene most likely). Colombia og Venezuela (samme som over + Angel Falls i Venezuela). En outsider er Sri Lanka, men der er jeg mer usikker igjen. Setter pris på tilbakemelding og/eller nye destinasjoner jeg bør oppføre på listen.
Catkin Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 (endret) Colombia. Sikle. Jeg lukter nybadet hund. Mamma glemmer å kjøpe hårprodukter til mennesker. Damn. Endret 30. juli 2011 av Zerda
Sirslask Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Jeg lukter nybadet hund. Mamma glemmer å kjøpe hårprodukter til mennesker. Damn. Hår og pels er samme greiene. Jeg sa til meg selv at jeg skulle gå på butikken etter denna episoden, skjedde det? Neppe
Catkin Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Hei hei hei, har du luktet på de produktene, eller? Det lukter utstilling av dem. Jeg sverger.
""" Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Fylla i dag. Valgte å gå for et billigøl kalt Kompils i dag, og jammen funker det ikke som faen. Aldri smakt før, men er faktisk helt greit. Sånt liker man! Øl og Hinoi Team! http://www.youtube.com/watch?v=mJtKE4f99vo Asuka Hinoi er en legende!
Kammizez Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Hei hei hei, har du luktet på de produktene, eller? Det lukter utstilling av dem. Jeg sverger. Jeg ser ikke problemet... Fylla i dag. Valgte å gå for et billigøl kalt Kompils i dag, og jammen funker det ikke som faen. Aldri smakt før, men er faktisk helt greit. Sånt liker man! Øl og Hinoi Team! Asuka Hinoi er en legende! Du husker jeg sa du hadde en fetish for Japan? Jeg er ikke lenger i tvil.
Catkin Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Jeg liker å lukte som et menneske. Lol. Jøss, para para. Jeg stemmer for TRI-STAR.
""" Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har kun en fetish, og den inneholder denne mannen her: Herregud! Tidenes absolutt herligste. Jeg vil ha'n!
Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Orkanger, Sjur? Det er jo det gudsforlatte stedet bussen svipper innom på vei til og fra Molde, det. Vender nesen mot trønderske strøk om bare noen få uker nå, hang in there! Jepp, det er det, og i det gudsforlatte hullet er jeg oppvokst og ser nå ut til å ende opp med å bo i til jeg får skrapa sammen nok penger til å flytte til helvette vekk igjen. Ser deg i fadderuka da, eller?
""" Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Da er du en kjip kvinne. Alle menn vet hvem den mannen er. Bytex: Får ikke sett bildet, men om du postet av samme kisen, så ja. Han kommer alltid til å være #1. Perverst herlig kis!
Kammizez Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Da er du en kjip kvinne. Alle menn vet hvem den mannen er. Bytex: Får ikke sett bildet, men om du postet av samme kisen, så ja. Han kommer alltid til å være #1. Perverst herlig kis! Utifra dine definisjoner så er jeg 100% kvinne...
Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Hver sin mening. Gleder meg at enda en Ida har besøkt tråden igjen. Vi har nå hatt den første og tredje her i løpet av kort tid, nå synes jeg vi kan få den andre også. Jeg savner aids! : <
Anbefalte innlegg