Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg blir lotto-millionær skal jeg kjøpe hus på landet og drivhus i hagen.

Deretter dyrke ugress?

Har en fjern anelse om at det blir et slikt hus, som du ser på tven. De som besøker det, er som oftest fra DEA

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har en fjern anelse om at det blir et slikt hus, som du ser på tven. De som besøker det, er som oftest fra DEA

Jeg har et helt tomt hus jeg kan bruke.

Or maybe i already did :ph34r:

edit: står folkeregistrert på falsk adresse anyways ^^

Endret av Bundy
Skrevet

Når jeg blir lottomillionær, skal jeg kjøpe ut søstrene og faren min fra huset til farmor, slik at jeg har et sted å sette alle bøkene mine.

Samt et livslangt abonnement på Hjemmet Hobby-kryss.

Skrevet

Jeg betaler for prostituerte i hytt og pine. Betaler ikke for sex, men for at de skal komme å handle, lage mat og hente øl i kjøleskapet når jeg trenger det. :)

Skrevet (endret)

Kan ikke folk ringe om de ikke kommer hjem som planlagt? :hrm: Oh well, de er hjemme i to dager så har jeg huset for meg selv til jeg flytter ut neste mandag :wee:

Endret av MotorsagJenny
Skrevet

Kan ikke folk ringe om de ikke kommer hjem som planlagt? :hrm: Oh well, de er hjemme i to dager så har jeg huset for meg selv til jeg flytter ut neste mandag :wee:

Aww yea, da blir det undertøy og kløing av nono parts i stua?

Skrevet

Bare her i Hamar det plutselig begynte å riste? Jordskjelv anyone?

Flere på Facebook som sier at husene deres begynte å riste i flere sekunder. :dontgetit:

Skrevet

Bare her i Hamar det plutselig begynte å riste? Jordskjelv anyone?

Flere på Facebook som sier at husene deres begynte å riste i flere sekunder. :dontgetit:

Fuck, skjedde her i gjøvik også. Jordskjelv mest sansynlig

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...