Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432
Skrevet

Det var vel det ja. :ohmy:

Uansett. Har mista telefonen. Hva gjør man da? sperre den? Og hvor får jeg tak i nytt sim kort, må det bestilles?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel det ja. :ohmy:

Uansett. Har mista telefonen. Hva gjør man da? sperre den? Og hvor får jeg tak i nytt sim kort, må det bestilles?

Ja og ja.

Skrevet

Du må sperre ja. Du må også sperre alle betalingskort (visa mm.) etter som NFC-brikken i telefonen har hentet ut info fra de.

Hvis man har det da vel og merke.
Gjest medlem-1432
Skrevet

Hæ? har visakortet, det må det vel ikke sperres? Telefonen er en litt gammel sony ericson.

Gjest medlem-1432
Skrevet

HÆ? tuller du eller? hjelp. Jeg har jo ikke telefon så får jo ikke ringt og sperret av noen ting! faen faen faen

Gjest medlem-1432
Skrevet

Er for faen ikke telefonkiosker her, er jo på landet, nå blir jeg snart stressa

Skrevet

Gypsy, ikke har på han, han troller deg så jævlig nå. Ingen gammel SE-telefon har NFC. Sperr abb ditt hos din teleleverandør og mer en det trenger du ikke å tenke på!

• Liker 1
Gjest medlem-1432
Skrevet (endret)

Sende melding til ei jeg kjenner som bor i stallen, står hun er pålogget, håper hun er hjemme så jeg får låne tlf hennes. Faenskap!

Edit: Jævla troll Lyc, det er så forbannaa unødvendig og drive på sånn!

Endret av medlem-1432
Skrevet

Funker med kun laptop i en uke eller to, bare å legge over ting du ønsker å se. Blir jo et komprimiss, selvfølgelig.

Hver sin smak. Jeg foretrekker å ha med meg all musikken min, men nå har jeg jo noen og 60 GB liggende på MP3-spilleren min, så det holder jo stort sett. Har bare ikke noen høyttalere her som jeg kan koble den i, så da blir det WiMP og crappy laptop-høyttalere. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...