Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at etter å ha lest visse kapitler av "Lesbisk Nigger", fikk jeg mer lyst til å utforske ting og tang.

Kanskje jeg bare skal stikke til Mykonos og håpe at boka er nogenlunde sann ^^

Skrevet

Ånei ånei ånei.. Bildene Eplefe.. BILDENE.. :D

fysj..!

Lars: Hvordan er en anal orgasme sammenlignet med en normal? Og har du noen gang fått rimjob?

Skrevet
Ikke prøv Cosmo. Jeg prøvde. Dagen etter ble jeg homofil :(

Har på ingen som helst måte tenkt til å prøve. Ser heller ikke poenget til Lars om å øke selvtilliten, ville vel heller følt meg utrolig frarøvet.

Forresten _Magnus_, og dere andre.. er nicket mitt litt vrient? Det er Kosmo! ;P (K)Cosmo med "K", ikke sant? Kosmo! ;P

Skrevet
Lars: Hvordan er en anal orgasme sammenlignet med en normal? Og har du noen gang fått rimjob?

Anderledes... Kan ikke beskrive det på noen annen måte. Og nei....

Skrevet
Og så da? Jeg vil og diskutere #2. Men jeg har liksom ingenting å tilføye. Annet enn at jeg har tatt en gutt i stumpen med strapon, da. oO

Dette må ha sett ganske merkelig ut x)

Har hørt at dette er en ganske vanlig bivirkning på å plukke på seg selv i nr. 2. :hmm:

Skrevet

Har hørt at dette er en ganske vanlig bivirkning på å plukke på seg selv i nr. 2. :hmm:

Akkurat som alle som klarer å utføre autofellatio autumatisk blir homo :wee:
Skrevet

Er vel faktisk få som klarer å utføre autofellatio er det ikke? Det er å gi seg selv oralsex, right? Er vel fler kvinner enn menn som klarer det?

Skrevet
Og så da? Jeg vil og diskutere #2. Men jeg har liksom ingenting å tilføye. Annet enn at jeg har tatt en gutt i stumpen med strapon, da. oO

Vi filmet det ikke for å se på oss selv i ettertid, så jeg kan liksom ikke svare deg på det der. xD
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ditto! Eller Bifil ivertfall :)

Skrevet
Gudene skal vite at hadde jeg klart å utføre autofellatio, hadde jeg vært mye mindre sosial :p

Og hånda mi hadde fått hvile mer :p

Og du hadde antagelig fått i deg mye mer proteiner? :p
Skrevet

Vi filmet det ikke for å se på oss selv i ettertid, så jeg kan liksom ikke svare deg på det der. xD

Har selv hatt gleden av å delta i trekant, riktignok bare én gang (cry...). Fikk en merkelig vri da jentene begynte å ta hverandre med strap-on, morsomste jeg har sett.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...