Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Gjett hvem som presterte å knuse en munnsprayflaske og få munnvannstuffet som var inni flaska utover hele senga si?
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Har ikke greid munnvann på to dager, minner for mye om Minttu.
b-real Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Ah, hurtigrute-sendingen har vært fantastisk i dag. Jeg må komme meg opp til Nord-Norge igjen. Fikse bil og lappen, ta hurtigruta fra Bergen til Kirkenes og kjøre ned igjen virker som en bedre og bedre idé. For mye farlig for deg i nordnorge. YO ARE GONNA GET RAPED. Gjett hvem som presterte å knuse en munnsprayflaske og få munnvannstuffet som var inni flaska utover hele senga si? Omtrent som jeg tok meg et fotbad nå og skulle helle grønnsåpevannet i toalettet, gjett hvem som måtte vaske baderomsgulvet! =( btw: kanskje likså greit vi endte opp på møllers Demonstrasjon etter at politiet kastet dem ut tidligere i dag.
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Hmmm, og jeg som syntes møllers var skittent. Jaja, man lever jo bare en gang. Neste gang kanskje jeg får score noe knark elns av noen husokkupanter.
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Finnes det noen bedre intro enn introen til House?
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Har hørt rykter om at Glimti er keen på å synge karaoke på neste forumtreff.
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Har hørt rykter om at Glimti er keen på å synge karaoke på neste forumtreff. Herregud, det hadde jeg SÅÅÅÅ lyst til. Hadde planer om å lure alle med meg på karaokebar, men så bare... vin.
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Har hørt rykter om at Glimti er keen på å synge karaoke på neste forumtreff. #Winning Herregud, det hadde jeg SÅÅÅÅ lyst til. Hadde planer om å lure alle med meg på karaokebar, men så bare... vin. Åpenbart at du skal fores vin på neste treffet og.
Vowels Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Er såpass heldig at jeg har Glinti boende på en madrass her i to uker til. Uten å røpe for mye vet jeg at han er jævelig god i step og ønsker å kombinere dette med karaoke på neste treff
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Åpenbart at du skal fores vin på neste treffet og. Ja, men tydeligvis ETTER at vi har kommet oss på et karaokested. Er såpass heldig at jeg har Glinti boende på en madrass her i to uker til. Uten å røpe for mye vet jeg at han er jævelig god i step og ønsker å kombinere dette med karaoke på neste treff Det er bare vakkert.
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Keen på duett med Glimti ass. Grease kanskje? Det ville jeg betalt for å se.
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 Hadde vel fort blitt til at jeg hadde blitt Olivia Newton John.
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Skrevet 20. juni 2011 'Cause the power you're supplying, it's electrifying!
Anbefalte innlegg