Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Du får som fortjent. Håper det kommer en kjip kunde snart.
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Woo! Snart ferdig med å rippe lydbøker for mamma. Da er det rett ut i sola! Hvilken sol :----------( Den som skinner så sterkt over trønderland.
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Du får som fortjent. Håper det kommer en kjip kunde snart. Håper du får herpes. Jeg har hatt nok kjipe kunder i dag. "Skal det virkelig ta sååå lang tid å opprette en bankkonto?"
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 http://www.biostol.dk/ Her selger de også flyseter til å ha i hjemmene deres. Jeg er såpass fly-nerd at jeg synes det er kult. Ikke at jeg skal ha det da seff, er jo ille nok å sitte på monkey i 4-5t også skal man faen meg sitte på det hjemme i stua også? No thanks.
multisync Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 (endret) dude, du har nevnt det alt Ohh... sry, ikke samme nei Endret 8. juni 2011 av multisync
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 dude, du har nevnt det alt Det var en annen nettside, kun med Lufthansa seter. Har dere dårlig hukommelse!??!?!
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Du får som fortjent. Håper det kommer en kjip kunde snart. Håper du får herpes. Jeg har hatt nok kjipe kunder i dag. "Skal det virkelig ta sååå lang tid å opprette en bankkonto?" Oh, it's on.
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 dude, du har nevnt det alt Det var en annen nettside, kun med Lufthansa seter. Har dere dårlig hukommelse!??!?! Jeg er i praksis senil. Lyc: Ok.
b-real Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 I går erklærte Mchansern Disco Tuesday. I dag erklærer jeg Koserock/gitarrunking-onsdag og starter med denne godsaken: ?v=xuJnV8vYivQ (youtube-versjonen mangler ~3minutter. For full nytelse følg spotify-lenken under.) Porcupine Tree - Anestethize Gah, har slitt i hele dag med å finne musikk til denne dagen, klarer ikke å finne riktige sjangeren i dag og det irriterer meg noe så grusomt =(
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Du får som fortjent. Håper det kommer en kjip kunde snart. Håper du får herpes. Jeg ga han herpes. No biggie.
handerrre Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Tror det var en siteringspyramide og en "gjør dere dette en gang til". Det var rett med ban altså
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Truce. You in? Definitivt. Jeg ga han herpes. No biggie. Da får jeg bidra med HIV. Må seriøst få testa meg nå. Kanskje jeg går rundt og er døende.
Datasmurf Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Gah! Jeg hater Apple-produkter. Hva skjedde med å poppe i iPoden og så begynte den å automatisk synkronisere seg? Dette er siste gang jeg sier til mamma at jeg kan gjøre hele greia mens hu ligger i sola og chiller.
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Da får jeg bidra med HIV. Må seriøst få testa meg nå. Kanskje jeg går rundt og er døende. Har du hatt samleie med en skitten afrikaner eller en sør-øst Asiatisk 20$ ladyboy prostituert uten kondom i det siste? Hvis ja, så bør du kanskje testes. Hvis nei, meh.
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Da får jeg bidra med HIV. Må seriøst få testa meg nå. Kanskje jeg går rundt og er døende. Har du hatt samleie med en skitten afrikaner eller en sør-øst Asiatisk 20$ ladyboy prostituert uten kondom i det siste? Hvis ja, så bør du kanskje testes. Hvis nei, meh. Nei, jeg har tørka opp narkisblod uten hansker.
Reeve Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Noen her som vet om jeg kan bruke penger fra BSU til betale depositum/leie på hybel?
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 BSU-pengene kan bare brukes til kjøp. Du kan ta dem ut utenom, men da vil du få ei regning på den skatten du har sluppet unna fram til da.
Reeve Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Ok. Men er den summen særlig stor hvis jeg f.eks. tar ut 4000 for å dekke første leie? Har litt med andre utgifter samtidig. Skal gå fint, men kan være jeg kommer til å gjøre det.
Lemon Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 For å være ærlig er jeg ikke helt sikker på hvordan akkurat det fungerer. Du kan jo ringe banken og høre. :-)
Anbefalte innlegg